Arkadaşlar bu çocuğun amacı neydi çıldıracağım çok sinirliyim bu erkekler neden böyle?

Sinirden kuduruyorum arkadaşlar. Olayı anlatıcam nolur yorum yapın. Bir aile dostumuz var babamın kardeşi gibi olan bi arkadaşının oğlu. Küçüklükten beri beni seviyordu biliyordum ama ben o zamanlar küçüktüm ve gerek inanç fikirler diğer şeyler konusunda farklı fikir ayrılıklarımız olduğu için ben ilgisinden hoşlansam bile ona karşılık vermiyordum. Kafam hep karşıktı çünkü. Sonra konuşmayı kestik ben üniversiteye gittim geri geldim. Şu aralar yine bana eskisi gibi davranmaya başladı benle flört ediyordu. Sevgilisi olduğunu duydum ama inanmadım çünkü salağım ve düşündüm ki doğru değildir. Bugün onlarım evindeydik balkonda baş başa otururken eski konular açıldı ve ben şans vermeye karar verdim. Konuştuk her şeyden bahsettik güldü mal mal yok bana çok tatlsın demeler neden istemediğimi söyleyince ben o sebepleri hallederdim demeker. Her şeyi konuştuk sonra bana bunlar aramızda kalsın lütfen dedi. Ben de neden dedim? Ben sadece mwrak ettiğim için sordum dedi. Son kez sarılabilir miyim dedi? Sonra biz niye konuştık o zaman ne saçmalıyorsun dedim. O da benim sevgilim var ben onu seviyorum falan dedi bana. Sinirlendim bir daha konuşmayalım dedim şimdi yüzüme bakmıyor. Çok sinirliyim tatlım evladı ya. Hem sevgilisini aldattı hem de böyle yapıyor ve şimdi istediğini aldı yıllardır söylemiyordum içinde kalmıştı duydu hadi ordan çekti bana. Ben bu * nasıl peşimden koştururum pişman olsun istiyorum ama hiç olacak gibi değil arkadaşlar deli sinirlendim şu an.
Arkadaşlar bu çocuğun amacı neydi çıldıracağım çok sinirliyim bu erkekler neden böyle?
Cevapla