Erkekler aşık olmuyorsa mantık evliliği yapmak daha iyi olmaz mı?

Erkeklerde aşk duygusu yok ve çok beğenirse birini istiyorlar o yüzden saçma sapan birilerinin unutamadığı kişiyle olmadığı için mecburun evlendiği kişi olmak istemiyorum kendi beğendiğim içime sinen biriyle mantık evliliği yapmam daha iyi olmaz mı

Erkekler aşık olmuyorsa mantık evliliği yapmak daha iyi olmaz mı?
Cevapla