• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Erkekler neden hep başta sevip ilgi gösterip sonra bi anda bırakıyor?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
01
Yapay Zekaya Sor
Erkekler neden hep başta sevip ilgi gösterip sonra bi anda bırakıyor?
Cevapla
Sevgi Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
1 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • skarlet1997
    skarlet1997 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    9 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı.

    Böyle yapması erkeklerin aslında heves uğruna yapıyorlar kısa sürede hemen vazgeçenler çok fazla var 2 3 gün içerisinde buda erişiyor artık tanıyor ediyor heves olduğunu anlayıp kaçıyor bir insanın duygularla oynanmaması gerektiğini bilmeleri gerekir bilmiyorlarsa zaten bunu yapıyorlarsa yeterli kadar düşünceli insanlar değillerdir ve bu tür kişiler ciddi dahi alınmaz yani hiçbir şekilde böyle yapan biri varsa hayatınızda en azından mantıklı değilmiş iyi ki gitti deyin aslında böyle yapan çok olsada bir okadar da gerçekten seven var ve bunlardan biri çıkacak karşınıza ama yinede tamamen bazı insanlar yüzünden aşk hayatına küsmemek önemlidir mutlaka ileride sizi seven daha iyi biri çıkacaktır karşınıza.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Anladım çok sevdim nasıl unutucam bilmiyorum sadece

      Yorumla
    • skarlet1997
      skarlet1997
      9 ay

      Böyle bir insan sevilmeyi hak etmez zaten zamanla her şey geçecektir.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Umarım

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    9 ay

    Benimkide bir seneye yakın bıraktı işte güzelim ilişkiyi bitirdi neymiş izin istiyormuş vermedim izin falan sonra diyor ki upuzun mesaj yazıp eee İste hislerim azaldı vesayre daha iki gün önce arayıp soran adam inanmadım bir hafta sonra yazdım o ara takiplesiyorduk sorun sende değil bende yaptı doğru bu sonrasında bende sıkıldım artık diyince bu kudurdu takipten çıktım üstüne takipçi ekledim diye kızdı bir güzel oh olsun sonra yok işte kendi ozumde değildim bu kısmen doğru zaten son zamanlarda belliydi bir tuhaftı seni neden istemeyim her şey hallolur dedi ve gitti şu an snaplerimi merak edip açıyor bu erkekler böyle kızım

    0
    50 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Ne istediklerini bilmiyorlar duygularımızla oynuyorlar hep böyle mi erkekler düzgün yok mu hiç aralarında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Düzgün sanmıştım sevip kolluyordu kapıma geliyordu daha ne diyim ki gerçekten pişman olması dileğiyle sinirim yeterince çok bozuldu herkesin bahanesi var

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Zor gerçekten bu işler bi insan severken neden bırakır aklım almıyor zor bi ilişkimiz vardı evet çoğu yük ona kalıyordu kaldıramadı mı anlamadım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Bir sene olmuş hala acı çekiyor musun ne kadar sürede atlattın geri döndü mü tekrar konuştunuz mu hiç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Kaldıran kaldırıyor knk bunlar korkagin önde gideni yani seven nasıl da sevdiğini kolluyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Bir sene olcakti az kalmıştı ilişkimiz daha yeni iki buçuk hafta falan oldu ayrılalı zaten geri dönmedi henüz de beni engelle yazicam vesayre demişti kavga ettiğimiz de işte sadece snaplerime bakıyor falan dm falan da kapatmış Instagram yorum kısmını da tuhaf yanı sen ne zaaman ayrıldın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Valla bilmiyorum benimki çok samimiydi senin için her şeyi yaparım seni canımdan çok seviyorum diyordu uzak mesafe ilişkisiydik 8 saatlik yol geldi benim için daha da gelecekti ama annem izin vermediği için fazla göremiyordu beni mesajlaşıyorduk sadece bu duruma dayanamıyorum evlenmemize çok var acı çekerek yaşamak istemiyorum dedi gitti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Dün ayrıldık daha çok üzülüyorum senin 2 hafta olmuş sen ne kadar üzüldün 2 haftada azaldı mı hiç

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      6 ay dı bizim ilişkimiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Benimki de neler neler yapıyordu da işte yanj uzak mesafe zorlar ama imkansız değil hiç bişey niye öylece pes etmiş hemen neyin acı çekmesi yani bilmiyorum ama döner bence ya kimler neler neler diyip gidiyor ozlerse gelir sen kendini geri çek yazma zaten görürsün zamanla dönmezse de keyfileri bilir kimse için değmiyor yok azalmadı benim sadece sinirim bozulmaya başladı o kadar alıştım biraz da işte koyuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Bilmiyorum hayattan soğudum eridim bittim çok acı çekiyorum diyordu seninde 2 hafta olmuş normal umarım bir an önce aklımızdan çıkarırız geri dönmesini ister miydin peki ya da benimki geri dönerse beni yarı yolda bırakmasına rağmen kabul etmeli miyim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Yani dönerse şöyle buluşurum herşeyi konuşurum ayrıntısına kadar çünkü mesajla olcak is değil böyle şeyler ona göre fikirlerimiz düşüncelerimizi bir tartarim ben yani bence sende söyle yap yani en azından araşin hani bu çocuk oyuncağı değil ki direk pes edesin ki yani herşeyin üstesinden gelmicekseniz bence hiç şans verme derim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      5 yıl sonra evlenmeyi planlıyorduk gidip gelme hep onda olacaktı yük ondaydı hep ekonomik olarak da durumu iyi değildi ne iş yapacağını bilmiyordu okuyup okumamak konusunda kararsızdı benim sayemde üniversite kazandı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Umarım hayalleriniz yarım kalmaz nasip gelir seni bulur nasibinde varsa eger

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Yaşadığı şehirden Başka şehire gidip düzen kuracaktı üni için ne yapacağını hiç bilmiyordu son zamanlar hem işinde hem ailevi sıkıntılar yaşıyordu üstüne beni fazla göremiyordu iyice kafayı yemişti ümitsizdi herşeyde ilgisizdi bayadır bende ayrılalım o zaman dedim bilmiyorum dedi sonra kabul etti ayrılmayı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Umarım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      her şey üst üste gelmiş demekki bilmiyorum ya erkeklerde genelde her şey üst üste gelince bir uzaklasma geliyor herhalde ama her halde seninle herşeyi basabilirdi yani bence aş gayret ister eğer sen seviyorsan yaz bence beraber aşın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Evet ama seven her şeye katlanır resmen beni terk etti ağırıma gidiyor geri yazmak da hiç istemiyorum çok seviyorum ama yapıcak bi şey yok o yazarsa anca

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      İşte orası öyle ben yazdım sonuç aynı o yüzden yazma gerektiğinde yazar ozaman sen isrer misin bilemem de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Yazmayayım dimi bugün arayasım geldi neden yaptın diye sormak için içimi dökmek istedim ama sonra gururum el vermedi 😀 mesajla bitirdik çünkü bi de dediğin gibi devam etsek bile yine aynı şeyler olucak o yüzden kendimi de yıpratmak istemiyorum ama çok seviyorum işte

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Bu arada yanlışlıkla beni aradı bi kere 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Kesinlikle yanlışlıkladir dksneknejejee evet yazma ya her şey olucagina varır benimkide beni yanlışlıkla arasa keşke de nerdee beyefendi aklinda miyim acaba biz çok düşünüyoruz ama aslında düz mantık düşünürsek zaten eninde sonunda olay mahalline gelicektirler biliyoruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Kafası düzeldiğinde beni çok arayacak ama sevsem bile dönmeyeceğim ya kararlıyım ddfjdjkksl daha bi gün oldu unutur o da bi kaç güne beni

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Seni sevdiğinden emin miydin seninkinin neden ayrılmıştı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Öyle dmee işte ozaman öyle olmuyor eğer erken dönerse akar sular duruyor ama ağırdan al bence geç dönerse sende bitiyor ask

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Emindim yani mesela ornek vereyim beni her zaman arardı haber ederdi ark tanıştım abisini gördüm yüz yüze ama tanışmadik işte görüşmek için fırsat kovaliyordu nerdeyse her haftanın 3_4 günü beraberdik yorgun olsada gelirdi hediyeler alırdı gezdirirdi keyifliydi bizim ilişkimiz ve anlatmadkm mi neden bittiğini bu son zamanlarda gergindi dokunmayın bana diyordu ve ben bir gece kızdım o günden sonra bana dedi ki biraz bir hafta izin istiyorum dedi sonra bende izin vermedim buda ayrılmayı seçti sonra kavga ettik biz yazdım buna sorun sende değil bende dedi ki evet hemfikiriz buna güzeldi çünkü sonrasında işte seni neden istemeyim sadece özüme dönmek istefim çünkü bu ben değilim dedi her şey hallolur dedi ve Şu an konuşmuyoruz sence sen ne düşünüyorsun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Büyük konuşmamak lazım erken dönerse akan sular durur gerçekten ama uzun süre sonra olursa kabul etmem heralde ya belki de hiç dönmez bakıcaz artık ama hatalı olan o olduğu için benim dönmemem gerek diye düşünüyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Evet o dönsün zaten boş ver bırak akışına gitsin gelirse gelir artık kendilerinin bileceği iş kimseyi hayatımıza zorla alamayiz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Seni seviyorsa kafası düzeldiğinde dönebilir bence ama bu oyuncak değil ki her kafası bozulan ayrılmak istiyor bizim de kalbimiz var yani her şey bu kadar kolay harcanmamalı benimki gibi olmuş son zamanlarda psikolojisi bozuktu demek ki erkekler sevse bile kendilerini iyi hissetmediklerinde terk edebiliyorlar garip kızlar öyle değil mesela bence kötü zamanlarda sevgilisi yanında olsun isterler

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Öyle dönerse kabul etmeli miyim hala çok kararsızım ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Evet saçma olanda bu zaten kafası bozuk olabilir insan sevdiğini yanında ister bir çoğu bizimkiler ayrılmayı tercih ediyor umarım geç olmadan kendini affettirir beni istemediğinden değilmiş ya görücem onu ben böyle tercih yapması hoş değil zaten bir hafta izin istedi ben nerden bileyim senin kafanın bozuk olduğu için izin istediğini canım canım açıklama yapmadan bizden çok şey bekliyorlar bende istiyorum yanımda biri olsun ama bazen istemiyorum işte çok tuhaf insanoğluyuz yani ne bileyim inişler çıkışlar olur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      O an kalbinin sesini dinle ama mantiginla da hareket etmen gerekiyor eksi artısı ne olur onu bir kendi kafanda otutur ki o an geldiğinde anlık karar verme

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Yani evet inişi çıkışı da beraber yaşamalı insan ayrılık ne demek ya bi insan ayrılacaksa hiç sevmemeli bence ümit verip gitmek nedir yani bana senin saçının teline zarar gelse kendimi kaybederim diyordu ama bana nasıl zarar verdi hiç umurunda değil her şey laftaymış demek ki süslü süslü cümleler kurdu gitti sonra

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Öyle yapacağım mantığım hayır der heralde ama kalbim evet der

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Aynen öyle işte böyle bizi düşünen insanlar şu an bize ne yapıyor yani yazik gerçekten her koşulda yanımda olmucaksa o insan iyisiyle kötüsüyle bahane eder gibi gitmeleri şaka gibi saçının teline zarar gelsin istemiyor ama şu an yaptığı ne benimki de aynı saçım çekilsin yanlışlıkla hemen sorardı bişey oodu mu canın yandi mi falan şuanki o kişiyle aynı değil yani farkli biri geldi sanki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Aynen o şekilde duygusal hareket ediyoruz aslında çoğu zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Sen geri dönerse kabul eder misin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Konuşurum bii hemen kabul etmem

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Evet duygusal hareket ediyoruz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Nasıl bu duruma gelebiliyorlar gerçekten anlayamıyorum seven insan nasıl bırakabiliyor her şey çok zordu bizim ilişkide ama nasıl seven insan katlanmaz bunlara ya aklım almıyor sevmeyi aşkı bilmiyormuş demek ki zaten ilk aşkı gibi bi şeydim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Evettt

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Bunlar zoru görünce topukluyooo herhalde insan anlamıyor yani çok zor değil ki seven böyle de yapmaz bilmiyor muyuz sanki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Demek ki sevmemişler bizi be

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Olabilir ne yazık ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      :(

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Sohbet için teşekkürler bu arada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Rica ederim her zaman yazabilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Soruyu sileceğim gizli olduğun için yazamıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      9 ay

      Yazabilirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Mesaj gönderemiyorum ya takip isteği attım

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
9 ay
  • Bunun nedeni herkes için farklı olabilir ama genelde ilişkilere başlarken dalgalı bir enerjide olunabiliyor. Önceleri heyecan, merak, yeni bir macera... Ama sonra işler farklılaşabiliyor. Belki iletişim eksikliği, belki uyumsuzluk ya da gerçekten ne istediklerini bilmemeleri... Ama unutma ki önemli olan senin kendine olan değerini hep yüksek tutman! 💁‍♀️ Bunu yaşayan biri olarak ne hissettiğini çok iyi anlıyorum. Konuşmak ister misin? ❤️ Peki, sence bu tarz durumlarda en doğru tepki nedir?

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

2

Cevap

7

Cevap

  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    9 ay

    Erkeklerin cogu oyle degil aslinda. Ama oyle olan erkek kasarlari gunde 10 tane kiza yuruyor ama normal erkekler 2 yilda 1tane bile kiza yuruyemiyor. Yani matematiksel olarak denk geldiginiz tum erkekler o herkese yuruyen tipler. Normal erkek dedigin o kadar hizli samimiyet kiramaz senin gozune carpmaz pek. Basta mal gibi duran adim atmayan birini secersen zamanla ilgisinin arttigini ve hic azalmadigini goreceksin.

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Değişik bir tespit her kıza yürüyen bir çocuk değildi bu arada hesabı falan her şeyi bendeydi biliyordum karakteri de öyle değildi ilk aşkı sayılırım hatta ama hayatı çok zordu kendisine bile faydası yoktu depresyona girmişti resmen sonra da bıraktı işte beni sevdiğinden emindim

      Yorumla
  • BirEsintii
    BirEsintii Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 22
    9 ay

    Seninle ilgili herşeyi öğrenmiş ve artık merak ettiği ilgisini çektiği bir durum yok

    0
    0 Yorumla
  • MK2434
    MK2434 Takip Et
    Guru Yaş: 48 , eic 100%
    9 ay

    47. yasindayim ve bekarım
    Bunun tek nedeni
    Çıkar menfaat ve cinsellik
    Kimse kimseyi kandırmasın
    Bu yoksa hiç bir şey olmuyor
    Bahanelere sığınıyor
    Erkekler

    0
    9 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Kalbiniz yok mu sizin

      Yorumla
    • MK2434
      MK2434
      9 ay

      Kalbim var
      Ben genel olarak söyledim
      47. yasindayim Hayat felsefem Dunyaya bir kere geldim bir daha rüşvet versem gelemem ya adam gibi yaşarım ya da hemen geberirim Dünya da en kötü şey saklanan düşüncedir para bile saklaninca kokar Bir insan düşüncesini ensesinin arkasına değil masanın ortasına koymalı Açık net şeffaf hesap veren hesap vermeyi onurlu bir yaşam tarzı haline getiren bir insanim Lafı evelemeyi gevelemeyi sevmem
      Hem kalpsiz olduğumu neye göre yazdın
      Kızılaya yaptığı kan bağışları ile plaket almış Afrika da suya hasret insanlar için su kuyusu acmis Doğu ve güneydoğu Anadolu da ki köy okullarına yardım etmiş
      Yine Kizilayin Türk Kök hücre projesi kapsamında bilgileri bende saklı bir genç kıza ilik nakli ile hayat sunan bir insanim
      Lise yıllarından itibaren öykü ve şiir yazan o dönemde ülke genelinde yapılan bir yarışmada dereceye giren bir insanim
      Sen sen ol kimseyi tanımadan yargılama
      Ben genel konjonktüre yazdım
      Sen ne çıkarırsan sana kalmış

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Ben size demedim neden bu kadar üzerinize alındınız anlamadım sadece çok iyi karakteri olduğunu düşündüğüm ve gerçekten sevmiş bir insan bile bunu yapıyorsa biz kime güveneceğiz demek istemiştim

      Yorumla
    • MK2434
      MK2434
      9 ay

      Ne deme mi bekliyorsun peki
      Kalbiniz yok mu sizin yazan sizsiniz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Erkekler için genel olarak dedim öyle çünkü

      Yorumla
    • MK2434
      MK2434
      9 ay

      Bende genel dedim
      Niyetim asla seni kırmak incitmek değildi
      Özür dilerim
      Ama şunu unutma Hz Ali efendimizin bir sözü var Insan dilinin altında gizlidir ve başına ne gelirse dilinden gelir der Naiflik insana dair en büyük güzelliktir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Bende sizi kırdıysam özür dilerim genel olarak sivri dilli değilimdir acım var sadece dün ayrıldık çünkü

      Yorumla
    • MK2434
      MK2434
      9 ay

      Günümüz modern çağın en büyük şairlerinden Ataol Behramoglunun Yaşadıklarımdan öğrendiğim bir şey var şiirinin bir yerinde Acılarda sevinçler gibi olgunlaştırır insanı der Ve şiirinin son mısraları Hayat insana sunulmuş bir armağandır diye biter
      Üzmeyin kendinizi
      Bu sizin kötü olduğunuzu göstermez
      Hayat öyle olmasini istediği için
      Zaman herseyin ilacidir
      Unutmayın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Öyle teşekkür ederim umarım her şey iyi olur doğru insan doğru zamanda karşımıza çıkar

      Yorumla
  • leonidas_3
    leonidas_3 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    9 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Kadını bağlayınca gitmez diye düşünüyorlar kadın kaybetme korkusu vermezse bence

    0
    1 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Bilmiyorum

      Yorumla
  • Yarennihal
    Yarennihal Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 78%
    9 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.

    Anlık heves olarak görmüştür seni ve hevesi bitince uzaklaşmıştır.

    0
    3 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Öyle değildi herkese anlattı ailesinden biriyle tanıştım bile uzak mesafeydik sadece ekonomik sıkıntıları vardı

      Yorumla
    • Yarennihal
      Yarennihal
      9 ay

      Gerçekten sevse bırakmazdı ne olursa olsun. Bırakmak istemiş ve bırakmış. Böyle düşünmelisin.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Anladım

      Yorumla
  • Yormabegüzelim
    Yormabegüzelim Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 100%
    9 ay

    Oyuncak almak için heves edersin alırsın oynarsın sıkılırsın

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Daha hafif bi şekilde yazabilirdin abi ama eyvallah

      Yorumla
    • Yormabegüzelim
      Yormabegüzelim
      9 ay

      O zaman daha hafif şekilde söylim. Bir şarkı keşfedersin ilk başta sabah akşam dinlersin sonra sıkılırsın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Çok hafif oldu sağol

      Yorumla
    • Yormabegüzelim
      Yormabegüzelim
      9 ay

      Gel sen gel

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Nere kral

      Yorumla
    • Yormabegüzelim
      Yormabegüzelim
      9 ay

      Konuşalım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Sağol ya çok da konuşmak istemiyorum canım sıkılıyor

      Yorumla
    • Yormabegüzelim
      Yormabegüzelim
      9 ay

      Rica ederim

      Yorumla
  • seko30
    seko30 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 101%
    9 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 622 cevap paylaştı.

    Sevmemiştir. Seven bırakmaz.

    0
    15 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Çok sevdi eminim

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      9 ay

      Ben de sevdim 3 yıl bırakmadım. Sesi bile bana bülbül gibi gelirdi. Seven bırakmaz

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Nasıl bitti peki

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      9 ay

      O bitirdi. Duygularımı kaybettim sana ksrşı dedi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Çok zor bi şey bu her ilişkiyi acaba ne zaman sıkılacak ne zaman bırakacak diye düşünerek mi yaşayacağız yani off ne kadar sürede atlattın peki ne zaman ayrıldınız

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      9 ay

      3 ay önce gitti

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      İlk zamanlardaki gibi acı hissediyor musun peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Hiç tekrar konuştunuz mu

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      9 ay

      Yok. Artık o kadar değil

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      9 ay

      Arada bir iyi misin nasılsın falan diye yazıyor ama ben pek konuşmak istemiyorum. Çünkü onla arkadaş olmak istemiyorum arkadaş gibi konuşuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Biz dün ayrıldık da çok kötüyüm ilk ayrıldığınızda nasıl hissediyordun

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      9 ay

      Ağladım üzüldüm tabi. Hayallerim yıkıldı. Kolay değil 3 sene yani. Gittim viski aldım. Kafayı buldum.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Anladım hep o mu yazdı kaç kere konuştunuz çok soruyorum da merak ediyorum ya :(

      Yorumla
    • seko30
      seko30
      9 ay

      Evet o yazdı. 2 sefer falan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Anladım arkadaş olmak çok saçma bence

      Yorumla
  • SymanN
    SymanN Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    9 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    Sıkılıyorlar

    0
    7 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Uzak mesafeydik ekonomik sorunları vardı çok sevdi ama

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      9 ay

      Ekonomi ile sevgili olmanın alakası yok ki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Uzaktan gelmek için sürekli çok para harcayacaktı

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      9 ay

      Her zaman gelmesin ay da 1 olabilir

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      üni için ev tutacaktı onun için de para harcayacaktı ne yapacağını hiç bilmiyordu kafayı yemişti iyice kendisine faydası yoktu beni de mecbur bırakmak zorunda kaldı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      9 ay

      Gücüm yok dayanamıyorum diyip duruyordu son zamanlar aşırı ümitsizdi

      Yorumla
    • SymanN
      SymanN
      9 ay

      Hayırlısı olsun kafana takma

      Yorumla
  • kadınyokdertyok
    kadınyokdertyok Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    9 ay
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    doyuyor

    0
    0 Yorumla
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler neden hep başta sevip ilgi gösterip sonra bi anda bırakıyor?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Erkekler niye başlarda çok ilgi verip sonra ilgiyi yok eder? 11 cevap verildi
Erkekler neden aşık olacak gibi olduğunda uzaklaşır? 13 cevap verildi
Sevgili olduktan sonra erkekler neden ilgiyi keser? 12 cevap verildi
Erkekler neden çok ilgi isteyip ilgilenince uzaklaşıyorlar? 11 cevap verildi
Neden erkekler ilişkinin başında harika davranıp sonra da ilgiyi kesiyorlar? 154 cevap verildi
Erkekler çok ilgiden sevgiden neden bunalır? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨