Sevgilim bana sadakatli olurken ben ona sadakatsizim. Sizce yaptığım ne kadar doğru?

Ondan başka 5 erkekle konuşuyorum. Onun hayatındaki tek kadın benim. Neden böylesin diye sormayın bence erkekler iyi rol yapan varlıklar olduğu için tek kadın olmadığımı düşünüyorum

Güncellemeler
9 ay
...
Sevgilim bana sadakatli olurken ben ona sadakatsizim. Sizce yaptığım ne kadar doğru?
Cevapla