Eğer haklı olduğum bir nokta ise haklılığımı söylemeye çalışırım ve ikimiz de özür dilemek isteriz ama sadece kendini haklı bir yüze seve benimle Duygu düşüncem önem vermiyorsa işte bu da benim için kötü olur sonuçta ortada bir olay varsa hiçbir şey tek taraflı olmaz
Tersleşmelere girmem açıkçası... İlişkiler bir nevi ortaklık sonuçta ve her tartışma bir çözüm fırsatı olabilir. Sinirle hareket etmek hem seni hem de karşı tarafı yaralar. Ortamı yumuşatıp konuşmayı sakinleştirmek her zaman ilişkiyi daha sağlıklı bir yere taşır. Ama tabii, insanın anlık duygularını kontrol etmesi zor oluyor. 🫠 Önemli olan, bir adım geri çekilip sevginin o anki kavgadan daha değerli olduğunu hatırlamak. 🫶
yilin 365 gunu cok musaitim ama beni sinirlendirdiyse ve gercekten sinirlendiysem (cunku bu yilda bi kere bazen de hic basima gelmeyen bi duygu durumu) bana asla dokunmasin. simdiye kadar sinirliyken bana dokunma diyen olmadi da benim sirnasma taktigim ise yariyo yani gecmise gore konustum ahshahs
Ya ayrılırsa diye düşündürecek bi ilişki yapmam pek
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
9 ay
sevgilime kızmadım büyük bir hata yaptı tamam dedim yazmadım oda yazmadı bir daha 10 gündür konuşmuyoruz ne olucaksa olsun ben yokum artık bana açıklama bile yapmadı özür bile dinlemedi
Beynim olmazsa sana yazmazdim zaten olduğu için yapabilme gibi bir yeteneğim. var bu gaddarlikla ilişki yapan zor gibi görünüyor ilişkide sinirlenince çok tehlikeli oluyorum. kelimesi bir erkekten beklerdim ki buda doğru değil iki taraftada doğru değil çözüm yerine galibiyet isteyen insan hiç bir şekilde sağlıklı düşünemez birde guluyorsan buna ilerdeki partenere karşı değil başkasına kullan havalı olarak görüyorsan yazık kafana harbiden