Buluşmaya çıktığım kişiler artık yazmadığı için hemen başka buluşmalara gitmem yanlış bişey mi?

Buluşmaya çıktığım kişiler artık yazmadığı için hemen başka buluşmalara gitmem yanlış bişey mi?
Cevapla