Detaylı bilgi verene EİG seçicem. Neyine dikkat edersiniz nasıl aşık olursunuz. size destek olması hoşunuza gidermi mesela bir durum karşısında siz boşversenizde o vermeden uğraşsa bu hoşunuza gidermi? Giyim olarak makyaj olrak. Hadi en ayrıntılı cevapları bekliyorum.
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılDaha öncelerde dış görünüşü bile yeterli iken. şu sıaralar gerçekten kafamda bir kız profili oluşturdum. tabi bunu farkına varmadan yapmış olmaıyım ki pekte memnun değilim bu durumdan. bu profil fiziksel özellieri de içinde bulundursada aslında %95 lik bir bölümü ruhsal ve duygusal özelliklerden oluşuyor.
bu profil kişiden kişiye değişir tabi ama benim profilimde.
Hoşlanabileceğim kızın sevecen ve anlayışlı olması çok önemli.
yukarıdada bahsetmiş olduğum gibi bu profiller kişiden kişiye değişiklik gösterirken aslında çoğu kişinin endi ruh ikizini arıyor olduğunu söylemekte yanlış olmaz.03 Yorumla
Soran+1 yıldemi :) çok anlayışlıyımdır. kanımda sıcaktır sevecenimdir.
- +1 yıl
napayım alayımmı seni :P
Soran+1 yılyok ben ona tutuldum :)
En İyi Cevaplar
+1 yılbak ben bir bayanla tanıştım amacım bunu becermekti buna sonradanda açıkca söyledim ama beni kendine okadar bagladıki güzellik desen pek yok vücudu güzel ama ona aşık olmamın sebebi sohbeti muhabbeti herşeyi bilmesi ne sorsam hemen cevaplıyor sanki bilmedigi yaşamadıgı bişey yok akıl danışır oldum akıl hocam oldu nerdeyse ilişkimde oldu kaç defa kavgamız oldu genede bırakmadık birbirimizi sonuç iş kadında bitiyor konuşmanla etkilemesin kadının güzelligi fayda etmiyor ben zeki olması anlayışlı olmasından dolayı aşık oldum bencil bir insan yoktu karşımda çünkü bilmem net açıklayıcı oldumu?
918 Yorumla
Soran+1 yılbende çok anlayışlıyım oda bilior zeki oldugumu.
- +1 yıl
sorun yok ozman yeterki anlayışlı byanı seviyormu erkege göre degişir bazı erkekler sa salak kızlardan hoşlanır kandırması kolay olsun diye?
Soran+1 yılyok bu da olgun sevior bence
- +1 yıl
anladım sevindim senin adına
Soran+1 yılaşık olup hoşlandıgını nasıl analrsın?
- +1 yıl
çok kolay bişey mana et tartış arama onu eger o ararsa ısrarla aşık hatta aradıgı zaman halen nazlanarak konuş daha sana yalakalık yapıyorsa canım cicim diyorsa salak delililer gibi aşık işte sana bende öyle oldum biliyonmu ama sonrada bende aynısını ona yaptım bu sefer o yaptı aynısını demekki birbirimizi seviyoruz yoksa bırkacaktım eger aramasaydı
Soran+1 yılama biz sevgili değiliz ki
- +1 yıl
arkadaşmısınız tam nası birlikteligini varkı sizin ilişki var mı konuşmamı var dokunma temas olmadımı
Soran+1 yılarkadaşız :) çay kahve falan içtik benim şehrimdeyken. nette konuşuorz. farklı şehirleydeyiz :)
- +1 yıl
haaa senin iş daha uzun ya dur çözüm sürecine girmemişin daha önce tanışma tanıma faslı konuşa konuşa olacak benimkisi 3 ay konuşma sonra birleşme konuşmalar devam etti şu an 2 yıl olacak 5 ya da 6 defa beraber olduk öyle ısındık sevdik birbirimizi sevgilisin sanıyordum arkadaşlık farklı bişeydir temas olma dikkatli olmalısın kenndin kararı vermen gerekir seni yanıltmak istemiyorum kaanı karıştaramam yani
Soran+1 yılhmm. s teşekkür ederm
- +1 yıl
rica ederim kafan karışmadı inşallah
Soran+1 yılkısmen. s
- +1 yıl
teşekkür ederim en iyi görüşe layık gördügünüz için yaşadıgım şeyleri anlattım
- +1 yıl
Bir kızın düşüncelerine doğal olmasına samimi hareketler yapmasına aşk olurum ben :)
- +1 yıl
haklısın kardeş ne diyeyim dedim kişiye göre degişir buda senin gayet dogal görüşün saygı duyarım
Soran+1 yıltşkler
- +1 yıl
ben teşşekkür ederim asıl..
+1 yılİlk olarak yüzünde herdaim gülümseme olcak ama gözlerinde gorebilecegin tarzdan. Ona bakınca bile mutlu olabilmelisin.
İkicisi kokona olmayacak öyle süslü puslu rengarenk makyajlı avon katalog mankeni gibi gezmeyecek yaninda (ama karsidan yürüdüğü zaman kalbini de her seferinde yerinden oynatacak) .
üçüncüsü samimi olacak kardeşim ağzı bozuk değil ama yapmacık da olmayacak. Len dediğimde sürati eksiyip de sarayda büyümüş prenses edalarinda olmayacak.
En önemlisi küçük şeylerle mutlu olmayı bilecek ki seni mutlu etmeyi bilsin. Hayatı sevecek ki seni de sevsin gerisi hikaye...01 Yorumla
Soran+1 yılvar bunlar bende teşekkür ederm :)
+1 yılEsrarengiz bakışları, buluşurken ki biri bizi gördümü dedirten tavrı, elimi tutarken titremesi, sigara içerdi dumanı yüzüme üflerdi mesela. Sigaradan nefret ederdim ama, yapma şunu demezdim, o kadar aşıktım. Duruşu, konuşma tarzı, gülüşü, bazen deli dolu, bazen masum oluşu aşık ederdi beni ona. En çokta kıyafet seçerken mutlaka benim önerimi alırdı. Topuklu ayakkabı giymezdi mesela, eşit boyda olalım diye :) daha anlatimi sabaha kadar sürer bu.
22 Yorumla
Soran+1 yılhmm anladm teşekkür ederm.
- +1 yıl
Rica ederim
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
1
Cevap
97Cevap
+1 yılBakışlarına heralde. Öyle bir bakmalı ki bazen suskunluğunun haykırışı olmalı, bazen de öyle bakmalı derin derin. "Benimsin..!" dercesine. Gülmeli göz bebekleri bakarken. Kıskandığını, sinirlendiğini, sevdiğini, önemsediğini belli etmeli. Heyecanını, hüznünü bile göstermeli. Bakışlar değerlidir.
122 Yorumla
Soran+1 yılkatılıorm teşekkür ederm giyim konusunda?
- +1 yıl
Giyim çok önemli olmasa gerek. Hem ne demiş şair ; "Ben ne insanlar gördüm üzerinde elbise yok, ne elbiseler gördüm içinde insan yok " :))
Soran+1 yıldemi ama yinede inceden bir fikir verseydnz
- +1 yıl
Hanım hanımcık giyin. Böyle hem sempatik hemde ağır olsun. Yaşınada uygun olsun :)
Soran+1 yılhmm hanım hanımcık ne de tatlı olurum ben :) olgunum. yaşıma göre baya baya ama blmiorm :)
- +1 yıl
Herşeyden önemliside Samimi olmalı bir kız. İçten olmalı :) bunlarıda ekle :)
Soran+1 yılbunlar fazlasıyla var :)
- +1 yıl
O zaman özgüven patlaması yaşa iyi kızsın :)
Soran+1 yılteşekkür ederm özgüvende fazla fazla :) hoşlandıgını nasıl anlarsın
- +1 yıl
Bir kızdan mı? yoksa bir kızın bir erkekten mi?
Soran+1 yılonun benden :)
- +1 yıl
Bakışlarla ilgili söylediğim her şeyi şimdi onun için düşün. Eğer gözlerinin içine bakıyorsa öyle derin derin. Durma yürü gitsin hatta koş :)
Soran+1 yılfarklı şehirler :/
- +1 yıl
Hangi Aşk mesafe tanımış ki sen ağız bükesin ey güzel insan. Tabi eğer gerçekse..
Soran+1 yılbilmiormki aşıkmı dğeilmi hoşlanıor mu hoşlanmıor mu çıktı geldi benim şehrime bir kere.
- +1 yıl
Zaten bu sorunun cevabını bir sen bide o biliyodur. Ben ne kadar konuşsamda hava cıva :)
Soran+1 yılya hoşlanıor diyip kendimi kandırısam.
- +1 yıl
Yaz vazgeçince pişman olursan?
Soran+1 yılne yapmalıyım o zman?
- +1 yıl
Yaşadığın şeyden zevk al. Onunla daha çok konuş daha çok hep daha çok. Pişman olursun daha sonra..
Soran+1 yılinşAllah bakalm teşekkür ederm.
- +1 yıl
Rica edeirm.
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. bir kızın dogallıgına asık olabılırım... temizligine konusmasına nasıl diyeyim bir kızlar genelde zengin yakısıklılıklarına aldanır... ben benimle bir omür gecirecek kişinin icinde maddiyat olmadan beni ben olarak seven birine sanırım elekle su taşıyabılırdim halende öyle biri karsıma cıkmadı cesaret edemedi hep gittiler...
03 Yorumla
Soran+1 yılinşAllah çıkar :)
Soran+1 yıl:))
+1 yılSuanki iliskimi anlatmişsin. İlk olarak modellik yapmama kizmisti ve ayrilmistik daha sonra destek oldu ve baristik şu an cok mutluyuz.. bu sorunun cevabini veriyor zaten. Onun disinda giyimimi kusamimi ona sorar ilk ondan fikir alir onun gorusunu sorarim. Benim akil edemedigim seyleri o akil eder ve bana yol gosterir buda beni ona her seferinde daha cok bagliyor.. Zekiliği beni benden alir.
02 Yorumla
Soran+1 yılanladım teşekkür ederm maşAllah.
- +1 yıl
Onemli degil
+1 yılseviyorum deyince gotu kalkmayan, sirf erkegini kendine daha da baglamak icin zirt pirt ayrılalım , 10 gun gorusmeyelim, heyecanimiz kaçtı gibi zirvalara kacmayan, erkeginin eksigini gorunce yuzune gulup ardindan dedikodusunu yapmayan, erkegin yaptigi kasti kotulukleri - aldatmayi - dayagini gormezden gelmeyen gururlu kadinlara asik olur" seklinde cevaplanasi soru. velhasilkelam, normal bir insan gibi davranan kadinlara asik olur.
11 Yorumla
Soran+1 yılanladm teşekkür ederm :)
+1 yılBen kızın güzelliğine aşık olurum makyajı çok olmicak az olucak ama yakışıcak. Saçı öyle şekilli olmasın doğal dağınık saçı severim ben. Kıyafetleri açık saçık olmasın kendini bilsin sadece ben göreyim özelini.
Kişiliğine aşık olurum. Bana destek olsun tam yıkıldığım anda tutsun kaldırsın yaparsın desin cesaretlendirsin bana güvendiğini gözünden anlıyayım o ışığı görürsem kendimde her şeyi yapıcak gücü bulurum.02 Yorumla- +1 yıl
Görürsemden sonra virgül olması lazım: )
Soran+1 yılanladım teşekkür ederm :)
Fiziğinden çok kültürüne ve terbiyesine bakarım. İsterse dünyanın en güzel kadını olsun adam gibi oturup kalkamıyorsa veya açıp da bir kitap okumadıysa pek de bakacağımı sanmıyorum.
22 Yorumla
Soran+1 yılanladm teşekkür ederm.
+1 yılmesela ben karşımdakinin:
-öncelikle konuşma tarzına bakarım lakayit değilse
-gülüşlerine dikkat ederim
-eğer sorun yoksa makyajına bakarım ağır mı değil mi
-giyim kuşamına bakarım nerede ne giyiyor diye
-eğer ilgimi çekmişse bu kriterlerde kendi ideolojilerime yakın olup olmadığına dair sorular sorar öğrenirim04 Yorumla
Soran+1 yılanladm teşekkür ederm hoşlandıgını nasıl anlarsın
- +1 yıl
hoşlandığını bana karşı atacağı bakışlardan, bana karşı cevap verirken ya da konuşurken kullandığı ses tonu, ama en baş gözler bu bir klastır zaten
Soran+1 yılanladm teşekkür ederm
- +1 yıl
rica ederim :)
aşk dediğin yürekte olur ve yüreğe karşı olur. insan insanın yüreğine kapılır. zaten o kapılmadır ki bir ömür geçirir bir yastıkta insanlar. diğer uzuvlar sadece beğenmeden ibarettir. aşkın gerçeği kalbe karşı olandır.
05 Yorumla
Soran+1 yılhmm anladım inşAllah kalbimi gösterebilirim :)
Soran+1 yılyaaa :) Anladınız işte :)
Soran+1 yılahahha :))
Bu herkeze göre değişir ama benim için öncelik komik olması eğlenceli olması çok makyajı sevmem doğal hali beni daha çok etkiler fizik olarak biraz kadınsı olmalı hatlarını belli etmeli saçlar önemli araştırmalara göre saçı açık olan kızlar daha çekici oluyormuş benim için çok önemli değil. Beni sahiplenmesi çok hoşuma giderdi. Bana destek olması tabiki memnun ederdi aynı zamanda bu karşılıklıdır zaten fedakarlık ve anlayış önemli unsurlar.
03 Yorumla
Soran+1 yılhm analdmm hoşlandıgını nasıl anlarsın
Soran+1 yılpeki tşke derm.
Aşk İlişkileri konusunda 401 cevap paylaştı. Aşk bu sonuçta abartmayalım. Bu denli seversek başa bela. Haklı olansan uzatmayalım ama.. Mutlu bir günümüz yok mu bizim. (polemick en iyi açıklamış bence)
01 Yorumla
Soran+1 yılanladım ((anlamadı)).
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. Bir kadının dış güzelliği ilgimi çeker karakteri ise aşık eder, karakterde olgun düşünebilmek yerine göre hareket edebilmek yeri geldiğinde kadın yeri geldiğinde çocuk, ilk görüşte aşk şıpsevdilerin işidir
09 Yorumla
Soran+1 yılbunlar bende var. çok teşekkür ederm :)
Soran+1 yılKova.
Soran+1 yılaynen :D hep yanlş kişiler :D
Soran+1 yılQI testinde üstün zeka çıktım bunada katılıorm :) ama ne kadar zeki olursak olalım insanları kendimiz gibi sandıkça kaybetmeye meyilliyiz.
Soran+1 yılgaliba evet.
Gizli Üye(30-35)+1 yılSaclarına ve dislerine dikkat ederim yakisiyomu diye yuzu pek onemli degil agzi gozu orantili olsun normal guzel olsun önemli olan soyle bisey olmasi :)
healthyceleb.com/.../Alexandra-Stan-Height.jpg012 Yorumla
Soran+1 yıltek bayanlar hayalpeerst değil anlaşılan :) ALLAH vergisi olarak dişleri yamuksa ne olcak bütün güzelliği hiçe mi sayacaksın
Cevap sahibi+1 yılKanka ben yuze pek bakmiyom full fizik :)
Cevap sahibi+1 yılOrantili olsun yter :)
Soran+1 yılSen şu benim diğer soruma cvb verensin demi.
Cevap sahibi+1 yılGizlisin bilmiyomki olabilir :)
Soran+1 yılOğlak Oğlak demi.
Cevap sahibi+1 yılAnlamadim demekki degilmissim :)
Soran+1 yılya ya inşAllah. oğlakla ilgili duruma yorum atmadınmı sn
Cevap sahibi+1 yılYok ne yazmis onu soyle benmiyim anlariz :)
Soran+1 yılgerek yk sölemeye.
Cevap sahibi+1 yılİyi ben degilim ozaman
Soran+1 yılpeki teşekkür ederm yorumunuz için.
AŞK KARAKTER MESELESİDİR!
Şu için bu için aşık olan, o sebebi için aşkı yaşar. Sebeb gösterilmeden var edilen var olansa aslolanıdır, VARLIĞINA AŞIK OLMAKTIR..
İYİ Kİ VARSIN DEDİRTEN HERŞEYDİR AŞK, HERŞEYİDİR SEBEBİ..02 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederrm :)
+1 yılİlk başta güzelliğine daha sonra oturup kalkmasina, nerde nasil davranmasini bilmesine, daha sonra kavrayış, idrak ediş kabiliyetine aşık olurum
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederm :)
Aşk İlişkileri konusunda 576 cevap paylaştı. Benim aşık olduğum kız çok doğal hiç makyaj yok bu kadar güzel olamaz insan gözleri çok güzel kusursuz
02 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederm.
+1 yılEn başta edepli olacak, güven vericek, kendinden fazla güveniceksin, ben kendimden fazla güvenmiştim sonra birden olanlar oldu, yıktı gitti.
01 Yorumla
Soran+1 yıl:)) ii olur inşAllah
+1 yılBeni en çok Gözleri ve bakışları etkiler gerisi boş...
Tabiiki destek olması hoşuma gider.
Hanım hanımcık olsun yeter.
Benden bu kadar..
Hadi kaçtım :))02 Yorumla
Soran+1 yıltşkler :)
- +1 yıl
Rc ettm :))
Makyajı abartmayan bir kız olmalı. Olgun olmalı benimle içinden geldiği için ilgilenmeli ve buna beni inandırmalı samimiyet olmalı. Dürüst olmalı her şeyi dile getirebilmeli çekinmemeli.
01 Yorumla
Soran+1 yılhm anladım teşekkür ederm.
+1 yılneyine aşık olacagım çok değişken ama destek olması çok önemli, arkanda olması her konuda sen düştüğünde kalkmana yardım etmesi, abartısız makyaj kaliteli giyim önemlidir
021 Yorumla
Soran+1 yılhmm teşekkür ederm :) bunları yapıorm
- +1 yıl
ne mutlu arkadasına
Soran+1 yılah bir de farketse :D
- +1 yıl
zamanla zamanla her erkeğin biraz yontulmaya ihtiyacı var :D
Soran+1 yılhm hoşlandıgını nasıl anlarsın
- +1 yıl
normalden daha çok konusmaya daha çok soru sormaya başlamasından anlarsın
Soran+1 yılboş vakti olmuor ki.
- +1 yıl
yaratır
Soran+1 yılmemur yaratamaz :)
- +1 yıl
9 - 5 ok. 6 7 8 9 10 11 12 ?
Soran+1 yılakşamları konuşuorz zaten :)
- +1 yıl
daha ne uyurken mi yazsın :D
Soran+1 yılbazen uyuyada kalıor yazarken bugun oldugu gibi :) bazende msjımı görüp uzun süre sonra cvb verior ama sorunları var :)
- +1 yıl
o zaman anlayışlı olmanı öneririm :)
Soran+1 yıloluorm zaten :)
Soran+1 yılkime diosn blue :)
- +1 yıl
all star var dünya yansa kasımpaşa
- +1 yıl
yarına artık başladı ben kaçar
aşka ınanmıyorum ama nasıl etkıler dıye sorarsan , acıkcası bı kızın benı etkılemesı ıcın bısey yapmasına gerek yok etkılenıcaksem ılgılenmesede yanımda olmasada etkılenırım
014 Yorumla
Soran+1 yılhmm ama dikkat çekmesi lazım kız arkanda oturuorsa nasıl görcen
Soran+1 yıltehoo :D
Soran+1 yılbunlardan çokk :)
Soran+1 yılhele de vallah :D civciv mi geçion benle :D haaa :D heee :D
Soran+1 yılyani :D
Soran+1 yılrica ederm her zman :D
Soran+1 yılolmaz tşkler :)
Yuzler gogusler popo bacaklar. Bakimli olmasi sart. Oje tirnak bakimi. Manikur pedikur. Bacaklarda kollarda lazer. Puruzsuz olmali. Ve ne dedigini bilecek.
03 Yorumla
Soran+1 yılTşkler.
Soran+1 yıleh işte.
+1 yılBana göre zeka, mantık ve düşünce yapısı çok onemli
020 Yorumla
Soran+1 yılzekiyimdir.
- +1 yıl
Zeka tek başına hicbirsey. Zeki insan bencil olur. Bu yüzden ben "zeki olmalı" yazmadım. Zekası mantığı ve düşünce yapısı. Bu saydiklarimin hepsini nasıl kullanıyor, ne düşünüyor. Kısacası bu saydıklarimi onun vicdanını test etmek için kullanıyorum. Niyet yani iyi niyet
Soran+1 yılaşırı merhametli oldugumu bilor yaklaşımlarım hep iyimserdir.
- +1 yıl
Karşında ki insan ben değil onun farklı diğer yargıları var. Bana sorarsan senin içinde bir sıkıntı var. Aranızda bir tartışma mi geçti? Çünkü bu yaptığını iyi anlıyorum. Vicdanını rahatlatiyorsun şu an. Kendine doğru yanıtı arıyorsun. Bu yaptığın da bir yanlışlık seziyorum. Bence bazı psikolojik sorunların var. Belki de öyle biri hiç yok, belki de sadece hayali bir arkadas. Derdini söyle yardım edeyim sana.
Soran+1 yılahahha :D delimi oldum ben sonunda şaka falan diceksin die okuyorm ALLAH a şükür öyle bir sorun yok sadece bu gibi olaylara fransızım hepsi bu. deli oalcak kadarmı farklıyım ben :D
- +1 yıl
Sezgilerim kuvvetlidir. Psikolojik sıkıntılar herkesin başına gelebilir bu delilik değil. Bana asosyal bir sıkıntı gibi görünüyor insanlar ile ikili muhabbette sıkıntı yaşıyorsun diye düşünüyorum. Biraz cekingelik var yani...
Soran+1 yılaksine hiç çekingen değilim. sadece sevgili olaylarına bile karşıyken böle bişey başıma geldi hiç bişey bilmiorm anlamaya çalışıorm :)
- +1 yıl
Tamam öyle olsun. Neyse iyi geceler yarın cevap veririm.
Soran+1 yılPeki teşekkür ederm.
- +1 yıl
Rica ederim merak ettiklerini sorabilirsin. Bu senin için daha etkili bir yöntem olur.
Soran+1 yılbir erkek neyi merak ederki.
- +1 yıl
Bir erkek;
Sonuçta bizde sizin gibi insanız. Düşüncelerimiz aynı temellere dayanıyor. Tek fark vicdan!!! Bazı insanların vicdanı daha farklı çalışır bu ayrım iyiyi ve kötüyü doğurur. Temel kavramda bütün insanlar aynı düşünür. Hedefler aynıdır. Mutlu, huzurlu ve bolluk içinde geçirilen sağlıklı uzun bir ömür. Bu her insanın hayalidir ama zamanla insanlar isteklerinden ödün verirler. Yaşadıklarından dolayı ya da gördüklerinden dolayı... Asıl konu ilk başta kurduğun hedefe doğru emin adımlarla ilerlemektedir. Şimdi diyeceksin ki "Ben ne sordum bu ne anlatıyor"
Haklısın aslında konu dışına çıkmadım ama bu konuya benim gözümden bakabilmen şu an biraz zor...
Biz de sevilip sevilmediğimizi merak ederiz. Ne kadar sevildiğimizi merak ederiz. Karşımızda ki insana daha ne kadar güzellikler yapabileceğimizi merak ederiz. Karşımızdaki insana göre daha ne kadar çekici olabileceğimizi merak ederiz. Biz aslında sizin düşündüğünüz kadar "odun" değiliz. - +1 yıl
Siz kendinizi (genel anlamda) hep bir çiçek bir prenses gibi gördünüz. Evet!!! Bize göre öylesiniz ama biz de sizin gözünüzde bir prens olmak isteriz. Siz sadece doğru kişiyi aradığınız o süre içerisinde sabırlı olmuyorsunuz ve böylece her ilişki de ruhunuzdan bir parça kaybediyorsunuz. Yanlış eşleşme yüzünden oluşan tartışmalardan dolayı erkeklere göre kızlar, kızlara göre erkekler yaklaşılmaması gereken yasaklı bir eşyadan ibaret. Etin ötesine git. Sadece gözlerine bakma ruhunu gör.
Sanırım şimdi konuyu biraz aştım gibi :))
Neyse bunlar içimden geçenlerdi :))
Bende ki de ne medeni değil aptal cesareti :))
Soran+1 yılBence tam konuya hakim bir yazı. Somutun soyutlugunu görmem gerekior. teşekkür ederm ! :)
- +1 yıl
Yardimci olabildiysem ne mutlu bana :) Umarim aklini daha fazla karistirmamisimdir :)
Soran+1 yılhyır sadece beklemek için beklemeliyiiz zaman geçirecek uğraşlar bulmamalıyız ki saf ve kırılgan bir kalple beklemiş olmayalım.
- +1 yıl
Sadece gerçek aşka inan ve ona ihanet etme. Eş seçimini bırak kalbin yapsın sen hayatını yaşa. Unutma aşk hiç bir duyguya benzemez ve aşk her zaman karsiliklidir. Tarif edemediğiniz duyguları hissedersen ve bu duygulari karşında ki insanda da fark edersen bil ki aşık olmussunuz ama sakın korkma veya kaçma o sadece bir kez gelir... Aşk öyle güçlüdür ki kara kışları yok eder, öyle merhametlidir ki yaz güneşi altında esen tatlı bir yel gibidir.
Soran+1 yılaşkın varlıgına da inanmıorm :)
- +1 yıl
Bir gün bu söylediklerimi hatırlarsın. Umarım çok geç olmadan hatirlarsin...
Soran+1 yılinşALLAH :)
- Aşk İlişkileri konusunda 314 cevap paylaştı.
+1 yılbor kozon nosono oşok olorsonoz? zekasına
zoko yokso nopocon? nezaketine ve güzelliğine
nozokot yotorlomo sonco? yeterli değil fiziğide önemli kimyasıda
yo mokyoj yopoyorso? sade makyaj yapabilir01 Yorumla
Soran+1 yılahahhahaha krize girdim ya :D
Nasıl ki kadınlar bu konuda tek bir cevap veremiyorsa erkekler de veremez.
11 Yorumla
Soran+1 yılanladm teşekkür ederm.
+1 yılben bir bayana, bir hanımefendiye aşık olmam. ona aşık olabilme ihtimaline aşık olurum.
01 Yorumla
Soran+1 yıl:)))
+1 yılhoşlanmışsam sevmişsem zaten o an herşeyi güzel görünür bana...
044 Yorumla
Soran+1 yılhm hoşlandıgını nasıl anlarsın
- +1 yıl
saçmalarım mallaşırım elim ayağım birbirine dolaşır o an sadece o aklımdadır...
Soran+1 yılbunlar yok. s peh
- +1 yıl
sana nasıl davranıyor peki. seninleyken nasıl. konuşmaları davranışları falan...
Soran+1 yılbiraz pskolojisi bozuk kendisnin ama beni üzmek istemddiğini sölüor ki bunu dostlar da birbirine der.
- +1 yıl
yani o halde bunu anlamak zor. ama öyle bile olsa seninleyken farklı olmalıydı. eksik yanlarını sende bulmalıydı. demekki sana karşı birşeyler hissetmemiş gibi...
Soran+1 yılkendisine güvenmior ama bana güvendiğini sölüor.
- +1 yıl
kendisine güvenmeyen sana ne verebilir ki. en ufak bir pürüzde vazgeçer seni de üzer. kendine güvenmeyen kişi gerçeklikten uzaktır. sana karşı yüzeysel olacaktır...
Soran+1 yılama yaşadıgı sorunlar onun elinde değildi ki. yıpranmış olması umduunu kaybetmiş olması onun hatası değil.
- +1 yıl
orası öyle tabi. ama kendine güvenmeden desorunların üstesinden gelemez. hayat sorunlarla dolu. herkesin dertleri sıkıntıları var. sen onu ayağa kaldıracak bir el sin. ama o seni bile göremiyor anlaşılan. tabi sende bitiyor herşey. elinden tutup ayağa kaldırabilirsin ona güven verebilirsin. ama olumsuz bir durumda üzülebilirsinde. herşeyi göze alıyorsan sorun yok. karar senin...
Soran+1 yılben göze aldım. bişilerin düzelmeyeceğine inanıor. umudu yok hayali yok. ben bunları tekrardan öğretmek istiorm.
- +1 yıl
iş sana düşüyor o halde. sabırla mücadele edeceksin. mutlu olman dileğiyle...
Soran+1 yılpeki gurursuz konumuna düşrmiyim onun gözünde onuda söleyin bari?
- +1 yıl
yok düşmezsin yani gururla alakası olmayan bir şey bu. aksine eğer ki sen ona iyi gelirsen sana sımsıkı bağlanacaktır...
Soran+1 yılaminnn inşALLAHHH. peki sence şansım yüzde kaç?
- +1 yıl
Bu tamamen karşındaki kişiye ve sana olan yaklaşımına bağlı. Onu tanımadan davranışlarını yaşadıklarını bilmeden net bir şey diyemem. Ama her zaman başlangıçlar fifty fifty dir. Yani yarı yarıya %50. Arada ince bir çizgi var. O çizgiyi geçip %51 lik kısmı aldığın zaman sen kazanacaksın...
Soran+1 yılo kısmı geçip geçemdiğimi nasıl anlarm.
- +1 yıl
Tabi ki ona sormayacaksın. Davranışlarından hareketlerinden sana olan yaklaşımlarından çevreye karşı olaylara karşı verdiği tepkilerden vs anlarsın. İyi gözlemlemen gerek...
Soran+1 yılhm peki ona süpriz yapıp memleketine gitsem yaz ayında? kendisnin tatili olmicak büyük ihtimal.
- +1 yıl
Hmmm. Uzaktaymışsın. Bu şekilde baya bir zor olacak. Durumun müsaitse git. Seni gördüğüne sevinecektir. İyi olur ona da... Ona daima yanında ve onunla olacağını belli et. Umudu sen olmalısın... Ayrı şehirler de zor olacak ama...
Soran+1 yılmesajlarda falan sürekli ona inandıgımı güvendiğimi belli ediorm. biz çok farklı tanıştık ve sırf bnmle dertleşmek için 9 saatlik yolu çekip gelmişti.
- +1 yıl
Tamam işte. Demek ki sana inanmış güvenmiş ki kaç saatlik yolu seninle dertleşmek için gelmiş. Onun tek umudu onu elinden tutup kaldıracak olan sensin. O da buna inanmasa gelmezdi. Seni de istemezdi. sende eksik yanlarını buluyor anlaşılan...
Soran+1 yılama burdan ablasının yanına gitti ve sölemişti gidersem kötü olurum die geri ordanda kendi memleketine geçti biraz uzaklaştı gibi. şu an yine iyiyiz de ne bileyim nasıl analrım seni üzmek istemiorm dior ağladıgı zaman falan sölüor.
- +1 yıl
Sanki sana söylemediği başka şeyler var gibi. Senin üzüleceğin şeyler demek ki. Tam olarak bunu bilmeden çözüm üretemezsin. Ne yaşadıysa sana söyleyemediği şeyler var...
Soran+1 yılaynen anlattı bir çok şeyini ama gizlediği şeyler olduguna eminim.
- +1 yıl
Evet. Bunu sonucunda üzüleceksin gibi sanki. Eğer seni elinden tutacak kişi olarak görüyorsa sana herşeyini anlatmalı. Yoksa ummadığın durumlarla karşılaşabilirsin. Senin açından da pek sağlıklı olmaz bu ilişki...
Soran+1 yılnasıl ummadıgım şeylerle. bana anlattıgı olaylar eski kız arkisiyle ilgiliydi. hatta ilk gün anlattı ikinci gün aslında o olay öyle değildi diyip doğrusunu analttı.
- +1 yıl
olayları bilmediğim için net bir şey söyleyemiyorum. Neden ilk seferde doğrusunu anlatmamış peki...
Soran+1 yılbilmem belkide olaylardan sonra tepkim farklı olur die. ya da ikinci gün gerçekten güvenmiştir.
- +1 yıl
O kadarını bilemem. İnanmak güvenmek sana kalmış. Ancak her sonucu göze alırım onun için diyebiliyorsan devam et. Yoksa derine inme kendini de yıpratırsın...
Soran+1 yılama hiç düzelmez kendini toplamaz gibi konuşuorsunuz.
- +1 yıl
Çünkü eski kız arkadaşıyla olan bir durum bir sorun var. Her neyse derinden etkilemiş. Bu durumdan kurtulması zor gibi geldi. O tüm düşüncelerini orda sabitlemiş. Sen ona yüzeysel geliyorsun anladığım kadarıyla...
Soran+1 yılBüyük bir darbe yemiş. onu anlattı. bende akıl verdim ben akıl verirkende dinledi kulak ardı etmedi.
- +1 yıl
Zamana bırakacaksın o halde. Zaman sana gösterecek. İnşallah yaşadığı acılara derman olursun ve hep seninle olur...
Soran+1 yılaminnnnnnnn inşAllahh. peki gitmelimiyim yanına.
- +1 yıl
Tabi git durumun müsaitse. Yüzyüze konuşmak ona bakmak yanında olmak daha etkili olacaktır. Kendini mutlu ve huzurlu hissedecektir...
Soran+1 yılön yargı olmasından korkuorm. ilk defa böle bişe yapcam. ya daha önce başkasına da yaptıgımı düşünürse. s
- +1 yıl
Bir ihtimal ama böyle düşünmez gibi çünkü o da çıkıp gelmiş. Sensizliğe daha fazla dayanamadım yanında olmak istedim özlemine daha fazla dayanamdım dersin...
Soran+1 yılya arkadaşız ama nasıl derim :)
- +1 yıl
Sen en iyisi git yanına al karşına onu duygularını düşüncelerini hislerini anlat. Buraya bunları senin yüzüne karşı söylemek istediğin için geldiğini söyle...
Soran+1 yılben sölemem ama hissettiririm ona.
- +1 yıl
Tamam öyle de olur. Yani ona karşı hisettklerini belli et de gerisi kolay. Senin ona nasıl baktığını nasıl gördüğünü bilmeli bu durumda. Onda da olumlu etkiler yaratabilir. Belkide güzel günlerin başlangıcı olur ha. Bir selam la başlayan aşklar gördüm...
Soran+1 yılay inşAllah çok teşekkür ederm :) agzından aldım lafları izni olmicakmış falan. memleketi hakkında bütün gezilecek yerleride öğrendim.
- +1 yıl
Rica ederim. Oooo iyi sen hazırlıkları yapmışsın. İnşallah güzel ve özel birgün geçireceksin. Emeğinin karşılığını alacaksın inşallah...
Aşk İlişkileri konusunda 5,6b cevap paylaştı. Ben samimiyetıne olurum benımle birlikte itlik yapan kıza aşık olurum
13 Yorumla
Soran+1 yılitlik mi o nasıl fantazidir öyle :)
Soran+1 yılahahah :D süper :D
anne gibi sevkatli olmasi lazim anlayışlı ve halden anlayan gerisi teferruat. bide burnuyla dişleri güzel olsun yeter
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederm.
+1 yılgiyiminden konuşmasına.. fiziği değil ama hayatı paylaşması önemli olan kısmı.. yine de çirkin olmaması tercih edilir
06 Yorumla
Soran+1 yılhm hoşlandıgını nasıl anlarsın?
- +1 yıl
konuşamıyorsam emin ol ben aşkın dibine vurmuşum demektir..
Soran+1 yılbu konuşuor :D
- +1 yıl
kendi açımdan söyledim ama :) kimi insanlar rahat olur bende öyleyim dibe vurana kadar :)
Soran+1 yılhm hoşlandıgını nasıl anlarsın
Soran+1 yılpardon :D
Bir kızın en çok gözlerine dikkat ederim çünkü gözler yalan sölemez bana her konuda destek olması tabiki hoşuma gider benim yanımda giyimine makyajına dikkat etcek fazla abartmıcak
03 Yorumla
Soran+1 yılhm anladım teşekkür ederm :)
Soran+1 yılinşAllah :)
Aşk İlişkileri konusunda 43,7b cevap paylaştı. bu sadece 1 şeye bağlı değildir tüm her şeyine aşık olunur
17 Yorumla
Soran+1 yılişte onları sayın dedim bende
Soran+1 yıloğlak burcu?
Soran+1 yılşimdi bir espri yapardımda neyse :D hoşlandıgını nasıl anlarsın
Soran+1 yılhm anladım teşekkür ederm.
Bırak giyimi makyajı güzel bakmalı önce bir kız. Sevgiyle.
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederm :)
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılgözlerine konuşmalarına tavırlarına gülüşüne kalbine sen erkeklerin neyine aşık oluyosun
04 Yorumla
Soran+1 yıliçine ALLAH korkusuna. gülüşüne.
- +1 yıl
hmm güzelmiş tipe önem vermeyen ilk defa görüyorum sitede
Soran+1 yılistisna.
- +1 yıl
hmm
Gülüşüne dikkat ederim beni hayata baglıyor mu diye :)
01 Yorumla
Soran+1 yılhmm :)
+1 yılAşk dediğimiz şey 3-5saniyede olan bişey yani, uzun cümlelere gerek yok bence 😕
05 Yorumla
Soran+1 yılhoşlantı diyelimde ömrünü uzatalım o zaman.
Soran+1 yılo nasıl iş ya bir dakika gözlerine baksam aşık olur o zmn :D
- +1 yıl
İlk görüşteki aşktan bahsediyoruz ama 😄
Soran+1 yılhm anladm
+1 yılGuzellikten elbette etkilenirim ama beynine asik olurum
01 Yorumla
Soran+1 yıltşkler.
bilmem bende anlamıyorum :D bir anda büyülenmiş gibi olyuom sadece :D
01 Yorumla
Soran+1 yılhmm teşekkür ederm :)
Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Ben içinede aşık olurum. Zaten bu yüzden hep reddedilirim
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederm
Gülüşüne, ses tonuna en önemlisi kültür ve kişiliğine.
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederm :)
Ben ayakları güzelse ayaklarına bile aşık olabilirim
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederm.
+1 yılSevgisine saygısına , imanına , iyi niyetine , gülüşüne , bakışına , sesine ve mütevaziliğine :)
01 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederm :)
tanımıyorsam 1 görünüş 2 zeka tabiki ciddi olursa olmazsa zaten sadece 1 :D
01 Yorumla
Soran+1 yılhm anladım tşkler.
Zekası
Masumiyeti
Kültürlü oluşu...
Bade nerdesin sen? :(04 Yorumla
SoraninşAllah kavuşursun :)
Soran+1 yıl:)))
+1 yılDetaysız bilgi veriyorum bana güvensin bende ona güvenem yeter gerisi hikaye
01 Yorumla
Soran+1 yıltşkler.
Kendinden emin yürüyüşü, dik duruşu ve bakışları yeter aşık olmam için
06 Yorumla
Soran+1 yılhmm teşekkür ederm hoşlandıgını nasıl anlarsın
Soran+1 yılonun benden :D
Soran+1 yıltşkler.
+1 yılGözlerinin içi gülüyorsa bide eyelinerı güzel çekiyosa gerisi yalan :)
03 Yorumla
Soran+1 yılahahah güzeldi :D giyim nasıl olmalı sence
- +1 yıl
O tenine göre saç rengine göre değişir kişiden kişiye değişiyo tabi
Soran+1 yılBuğday tenliyim saçlarımda kumral uçlarda biraz sarıya yakın açık kahve.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılValla beni benden alsin bir daha vermesin. Harcasin beni. Ama yok ki :D
03 Yorumla
Soran+1 yılnasıl işte. d
- +1 yıl
Beni benimseyen , beni ikna edebilen , beni seven , beni anlayan , beni aglatan , beni gulduren , gulduruken düşündüren:D , hayatin anlamini hissettirebilen ve benimde bu durumlarin aynisini kendisine yapmama müsade eden biri olmali
Soran+1 yılhmm anladım tşkler
Aşk oyle bilerek gorerek taniyarak olan bisey degildir ki aciklayalim. Sadece bakarsin gorursun ve asik olursun.
01 Yorumla
Soran+1 yılhm anladım teşekkür ederm.
+1 yılBak yanımda olsun beni sevsin ben başka bişiy istemem
06 Yorumla
Soran+1 yılinşAllah teşekkür ederm.
- +1 yıl
Varmidir oyle biri :)
Soran+1 yılvardır vardır çıkar elbet :)
- +1 yıl
belkide sensindir o sansli kisi :)
Soran+1 yılbenim gönlüm başkasında :)
- +1 yıl
Diyosun :)
Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. cekici gelen herhangi bisey olabilir, her kadın icin aynı sey degil
03 Yorumla
Soran+1 yılhm hoşlandıgını nasıl anlarsın
Soran+1 yılanladm tşkler.
Gizli Üye(30-35)+1 yılYüzünün güzelliği masum tipli kızlar aşık oluncak kızlar dır
01 Yorumla
Soran+1 yılhm teşekkür ederm.
+1 yılOyle bir bakar kiii... Sanirsin BESIKTAS sahaya cikiyo...
04 Yorumla
Soran+1 yıl:D :D
- +1 yıl
Ask var mi diye dusunuyorum artik. Evlil bu hale getirdi sanirim
Soran+1 yılhm ii olur inşAllah.
- +1 yıl
Umarim
Gozleri durusu konusmasi dusunceleri kalbi vs bunlara asik olurum
03 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederm.
Soran+1 yılfazla ayrıntılı değildi :)
+1 yılAnlayışlı olsun sohbet ederken rahatlatsın dünyanın en mutlu erkeği benim demek
02 Yorumla
Soran+1 yılhmm teşekkür ederm :)
- +1 yıl
Möhüm daaal :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılnasıl aşık olduğumuzu bile bilmiyorken neresine aşık olduğumuzu soruyorsun sen :D
01 Yorumla
Soran+1 yıl:D :D
Aşk İlişkileri konusunda 982 cevap paylaştı. bakışları durusu zekası düşüncesi
04 Yorumla
Soran+1 yılhm hoşlandıgını nasıl anlarsın
Soran+1 yılhm anladım teşekkür ederm
+1 yılZekasına ve düşüncelerine
03 Yorumla
Soran+1 yılonlar var bende
- +1 yıl
Diğerlerinden farklı ve kendisini bana cekebilecek zeka ve düşünceler
Soran+1 yılanladm teşekkür ederm.
yüreğine samimiyetine vicdanına sahiplenmesine
11 Yorumla
Soran+1 yılteşekkür ederm :)
Gizli Üye(30-35)+1 yılGenelde gotune asik oliyom. :D Bu ne bicim bir soru mk
00 Yorumla
+1 yılbenim için en önemli şey uyumdur ve sadakat
01 Yorumla
Soran+1 yılhm teşekkür ederm.
- Devamını Gör (38)
Devamını Gör(83)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer