Tehlikeli bir erkekle konuşuyorum çünku bana iyi geliyor varlığı geçmişimiz var ama yaklaşmiyorum ona iyi mi yapıyorum?

Varlığı bile günümü güzelleştiriyor sanırım aşık olmuşum konuşmasak da yetiyor orada olması hayatında olmam yetiyor. serseri biraz ama kafamın uyduğu en iyi kişi de o. ama buluşmak istiyor bulusmuyorum çünkü varlığı günüme heyecan katıyor daha fazlasına ihtiyacim yok o buluşmak istiyor ama ben oyaladıgim kadar oyalamaya çalışıyorum çünkü bulusursak başka şeyler istiyor onun istediklerini anladınız yapamam ben hastalık bilr geçirir belki. ask bunu kabul eder mi bilmiyorum ama bana aşık olduğunu sanmıyorum onun. tek aşık olan benim o yüzden uzakta kalsın diyorum ne diyorsunuz

Tehlikeli bir erkekle konuşuyorum çünku bana iyi geliyor varlığı geçmişimiz var ama yaklaşmiyorum ona iyi mi yapıyorum?
Cevapla