Hoşlandiğim adam fakir ve çirkin bir kizla görüşmeye başladı. her şey nasip mi yoksa benim de pasifliğim etkili mi?

Ben hem çok güzelim, hem iyi bir işim var, hem aileden varlıklıyım baya büyük bir miras kaldı.

Adam da normal bir maaş alıyor tabi ilerde iyi kazanabilir ama mesela evi kira. Ben ise villa yaptiriyorum , en lüks semtlerde birkac dairem var. Dededen kalan arsalarimi saymıyorum bile.

Ondan hoşlaniyordum ama hiç adım atmadım biraz çekingen biriyim. Bu süreçte o da şehir dışından bir kizla tanişmış ve bugün o şehre kızı görmeye gitmiş. Ilk buluşmaları yani. Çok moralim bozuldu. Kizın da iyi bir işi düzeni falan olsa istanbuldan biriyle görüşmez. Demek ki bir çırpıda bırakabilecek kadar boş bir kariyeri var. Bir de uzak mesafe ilişkisi yürütecekler o da ayri saçmalik.

Evet çok kıskandım ve hiç mantıklı bulmuyorum. Adım atayim mi? Sizce sonuç ne olur?

Hoşlandiğim adam fakir ve çirkin bir kizla görüşmeye başladı. her şey nasip mi yoksa benim de pasifliğim etkili mi?
Cevapla