Ben hem çok güzelim, hem iyi bir işim var, hem aileden varlıklıyım baya büyük bir miras kaldı.
Adam da normal bir maaş alıyor tabi ilerde iyi kazanabilir ama mesela evi kira. Ben ise villa yaptiriyorum , en lüks semtlerde birkac dairem var. Dededen kalan arsalarimi saymıyorum bile.
Ondan hoşlaniyordum ama hiç adım atmadım biraz çekingen biriyim. Bu süreçte o da şehir dışından bir kizla tanişmış ve bugün o şehre kızı görmeye gitmiş. Ilk buluşmaları yani. Çok moralim bozuldu. Kizın da iyi bir işi düzeni falan olsa istanbuldan biriyle görüşmez. Demek ki bir çırpıda bırakabilecek kadar boş bir kariyeri var. Bir de uzak mesafe ilişkisi yürütecekler o da ayri saçmalik.
Evet çok kıskandım ve hiç mantıklı bulmuyorum. Adım atayim mi? Sizce sonuç ne olur?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer