
Bu mesajdan sonra yeni hesap açıp 500 tane mesaj atmış, pişmanmış falan filan 😂

Bu mesajdan sonra yeni hesap açıp 500 tane mesaj atmış, pişmanmış falan filan 😂
Anlaşılan uzun süredir telefonla görüştüğün daha doğrusu süre olarak uzun ama karşıdakinin nadir sıklığı yüzünden görüşmediğin bi “ilişkin!” Olmuş.
Ama karşıdaki bu kadar ilgisizse uzun bile yazmışsın.
Geçmiş olsun da zaten karşı taraf yazdığın gibi biri ise sallamayacak bu mesajı.
Şu an dakika boyu mesaj atıyor. Sallamadığını düşünmüyorum 😄
Bilinmez
Bekle ve gör
Ayar veripte sanki dünyayı kurtardın 😛 Karşında ki adam belli zaten, seni yedek olarak hayatında tutmuş. Karakteri de düşük olunca yedek hesapla gittiği yere kadar götürmek istiyor. Boş olay ikinizin de yaptığı
Yedek olarak hayatında falan tutmadı. Sevgili değildik birbirimizi tanımaya çalışıyoduk. Ben onun ne mal olduğunu görüp yol verdim zaten
İşte her kadın bu kadar gururlu olabilse ülke kalkınacak
tebrik ederim. kendi sınırlarını koruman ve bunu doğrudan söylemen harika olmuş. go girl be!!!
❤️❤️❤️❤️❤️
Cevap
42Cevap
boş ver gitsin oh olsun narsist pislik
Narsistleri kudurtmayı seviyorum bebeğim 🫶🏻
Devamke o zaman baby
İlgisiz davranıyorsa bu kadar uzun açıklama yapmaya gerek yoktur..
Son uzun yazışımdı. Daha bir harf bile yazmam
O şimdi destanlar yazıyor 😂
İlgili ilgisiz insandan uzak durun
Bence güzel olmuş.
Bu kadar uzun olmasına gerek yoktu ama genel olarak yazdığın mesaj gayet yerinde güzel ama bunu burada paylaşarak nasılda yazdım ona gerektiği cevabı verdim düşüncesi içinde bizlerden yanıt beklemen doğru değil sonuçta ilişkide olduğun biri tarafından bu duruma maruz kalmış birisin..
İlişkimiz yoktu. Tanıma aşamasındaydık yol verdim. Rest çektim 😄
Sen çantada bekle ben diğerleriyle oynayıp geliyorum demiş ve sende kabul etmemişsin tebrik ederim bu akıllılığın için. Çünkü kızlar genelde böyle yapmadan başka şekilde kendine çevirme peşine düşüyor sonrada ortada kalıyor. Engelleyerek en güzelini yapmışsın
❤️❤️😘
Aslında çok güzel ayar olmuş ama bir yandan insan şunu düşünüyor böyle insanlara uzun mesaj kesinlikle haketmiyorlar. Bence ileride tekrar başına gelirse sadece engelle inan bu tipler anlamaz. Sen rest çekince nasıl davranıyor :D
Ben rest çektikçe köpek gibi peşimde, senden vazgeçmeyeceğim falan diyor 😂
İşte feraset işte fazilet yürü bee kız bu kadar şey yazdıktan sonra yazıyorsa net kendisine saygısı olmayan gudubet biri bu 🙃
😘😘😘
Böyle başta ilgili davranıp sonra ortadan kaybolan tiplerden nefret ediyorum nefffret, go girl 💕
😘
Harikasın çok güzel yazmışsın seni cepte görmesin oh.
Teşekkür ederim bebeğim ❤️
Gerçekten tebrik ediyorum. Brak kö. pek gibi arkandan koşsun
Teşekkür ederim 🙏🏻
Adil Yıldırım’dan mı ilham aldın doğru söyle😂
Of kızım ne guzel yazmışsın helal be aslanım çok etkilendim vallaaa çok da sevindim böyle kendi değerinin farkına varıp dengesiz aptalll erkeklere fırsat vermeyişine
Hahahah yok kız dinlemiyorum o adamı çok duydum ama 😂 Teşekkür ederim yavrum. Dengesiz erkekleri anaları sevsin 🤣 anladığın anda vurucan kıçına tekmeyi
Dinlemene gerek yokmuş zaten😂 aynen öyle
Harikasın 😏 taktikleri batsın, akıllarınca taktik uyguluyorlar ya da cepte görüyorlar
İtici herifler ya. Onlara kaldık sanki. Yürüsünler ordan
Ay yerim ya güçlü kadınları seviyorum mükkemmel medaj adil yıldırım bile beğenir
😘❤️
Yoğun yürüme trafiği kısmına koptum 😅😅çok iyi demişsin böylelerine açıklama yapmaya bile değmez 🙌
Güzel yazmışsın gayet yerinde, pişmanım laflarına hiç cevap bile verme. Çoğu aynı ya😂 Bi sinir geldi
Uzun mesaj diyenlere bakma gayet yerinde bir mesaj olmuş çok güzel yazmışsın. İyi ettin aferin kızım
Teşekkür ederimm 😘🙏🏻
helal kız sana lkdfjghldf gel bunun şerefine tanışalım df:HGF:HFG:HF:GH
Ayar yedirtme kendine ama sonra bak 😂
kanka bu akşam kahve içmeye buluşmuyorsak konuşmayalım lkdfjghkfglhlkjfghkjlfgh
bu arada çocuk seni net cepte görüyor muhtemel senden daha önce randevu alanlar var buluşma tarihi o yüzden sonraya planlanıyor kldfjhggfkdljhgf
Beni daha çok gaza getirme bak küfürleri saydırırım arka arkaya shdksksks
bunu kahve içerken konuşabiliriz bence dflkgjlkhögjmklfghjfglhjglfhjklk
Çocuğa yani ahahsjs
tamam gerekli eklemeleri bende yaparım lkdfjghkdlfh nerde yaşıyorsun önemli olan o kjdfhgkfdghkjf
Burdan mı açıklayayım yani sjdksk
tamam Instagram ver o zaman kldfjhkfgdljhklfg
Hoşçakal biraz kibar olmuş keşkee defol deseydin, benimde bir ilgili bir ilgisiz davrandığım bir kız vardı kendimi kötü hissederdim konuşmayı bitirdim senin de kendine saygın var iyi yapmışsın düşünme bile
Narsist belliki. İyi yapmisin. Böyle toksik beyinsizlerden uzak due
Gayet güzel mesaj anlayan anlar. Son pişmanlık biseye yaramaz herkes kendi yoluna baksın.
Sakın yüz verme yüz verirsen bu tepkin boşa çıkar...
Böyle uzun bir mesajı dahi hak etmeyen insanlar var , o da öyledir o yüzden kestirip atabilmişsin , kararının arkasında kal
Arkasındayım ama yalvarması çok hoşuma gidiyo şu anda 😂
Yumuşama 🙃
Tamam 😎
Aferim en iyisini yapmışsın hem o çocuk kudurmuştur şimdi seni böyle bir seviyede yüksek değer bir kız olduğunu görünce alexis texas olsa yanında bırakır biraz süründür abartmafan sonra seni hak ediyorsa bence birlikte olun👍🏼
Jkskx böyle uzun ayar olmaz uzun konuşanı ciddiye almazlar
Yok baya ciddiye almış köpek oldu şu anda kudursuuuun 🥳
Aynen aşkım ağlayacak birisi değilim taktik yaptığını anladığım anda vururum tekmeyi. Teşekkür ederim 😘
Biri bana bunu yazsa bırak pisman olmayı kendimle gurur falan duyarım kurtuldum diye ablA😳😳😳✍🏻😨
Köpek gibi pişman ama ablacım 😂
Bu kadar uzun bi vedalaşma mesajı atarsa biri bana kesin halen gönlünün olduğunu düşünürüm. Beni çok önemsediği için öfkesi de o kadar büyüktür derim. Neyse senin canın çok sıkkın bu durumdan bi şans ver derim ama olmuyorsa zorlama.
İyi yapmışsınız
Kendini ona açıklamasaydın ve direk engelleseydin daha hoş olurmus bence. O kim ki kendimi onu açıklayacam. Ama tebrik ediyorum seni.
Açıklama güzel ama ben olsam engellemezdim.. engellemek umursamak bence.
Engelledim tekrar hesap açtı 😂
Dun banada ayar vermeye çalişti bi kiz ama kendi tuzaginda boğuldu
Tuzağa düşürürüm ama assla düşmem 😄
Çok uzun uzun açıklamışsın ya ben uğraşamazdım engeli basar geçerdim helal olsun 😂 bazı kas kafalı insanlar apaçık ger*zkaliya anlatır gibi uyararak yazmadıkça anlamıyor maalesef durum bu
Seni sadece oyalar sil gitsin inan bana hiç bir şey olmaz o adamdan.
Mükemmeell hep böyle güçlü ol harikasın 💕
Teşekkür ederim bebeğim, her zaman 😘💪🏻
ayar verdiğini sanıyorsun bence. onun umrunda değildir emin ol :)) asdfghjk
Hahahah yazdığı yüzlerce mesaj ve arama umrunda olmadığımı mı gösteriyor bay çok bilmiş 🤣🤣🤣
sen de okey gel demissen eger, 3 gun sonra yine aynisini yasayacaksin!!
Bir hafta süre en fafzla sen aylar vermişsin
asla değmez
Umrumda olmaz benim şahsen soğurum ben yollarımız ayrılır
Kadınların yorumlarını okurken gülmekten ölüyordum çok boş yapmışlar
Erkekler genelde çok geç olduğunda pişman olur. İyi yapmışsınız çoluk çocukla vakit geçirilmez
İi guzel yazmışsin uzun olmus azcik ams koymak istemissin
Helal olsun işte cesaret işte feraset tebriksss
Teşekkürss 😄
ricas
Bana da birisi çıkma teklifi etmişti, ben de kabul ettim, sonra baktım ki hem benimle konuşuyor hem başkalarıyla ayrılıyorum deyip engelledim
İyi gömmüşsün 🙂
🙏🏻😄
Bir gaslighting daha yok edildi bravo 👏😊
💪🏻💪🏻💪🏻 Teşekkürler
Geri dönmemeniz temennisiyle ellerinize sağlık 👏👏👏
Ahey ahey lililililili 😂😂😂
Bıraksaydın yürüteç kullanıyor idare et 🤪🤪
Bir şey deyim mi onun bu mesajı okudugunu sanmiyorum sadece senin onu engellemen onda hırs yapmıs ondan demistir pismanım diye ayni şekilde dön gene aynısını yapar😂
Çok iyi aşırı iyi
😘
Yogun yüreme trafigin 😂
Çok iyi yapmışsın, Go görlll😅😅
Harika yazmışsınnn haa rii kaa👍
Ne istediğini bilmeyen bir öyle bir böyle olan insanlarla işiniz olmasın zaten en doğru karar tebrikler.
Helal kız sana. Yüz vermemeye devam et.
İyi yazmışsın. boş ver uğraşma.
Çok iyi olmuş😀 bende aynı yapiyorum 🤣
İyi bir açıklama ve sonlandırma olmuş.
Ilgısız ınsan sevgisiz insandır
Çok net
adil yılıdırım mesaji degil mi bu papatyam 😆
Yok canım tamamen kendi düşüncelerim ve hislerim 🤣
Yapistirrrrrr
🤣🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?