"Yavrum inan bir gün hepsini unutacağız" dediğiniz oldu mu yoksa zamana mı bırakırsınız?

"Al beni yatağına derman ol tenime" mi dersiniz? 🤔

Ocağına düştüm yavrum 😄
Ocağına düştüm yavrum 😄

Ne derseniz deyin hepsi zamanla geçiyor. ☺️

#aşkilişkileri

"Yavrum inan bir gün hepsini unutacağız" dediğiniz oldu mu yoksa zamana mı bırakırsınız?
Cevapla