"Al beni yatağına derman ol tenime" mi dersiniz? 🤔

Ne derseniz deyin hepsi zamanla geçiyor. ☺️
"Al beni yatağına derman ol tenime" mi dersiniz? 🤔

Ne derseniz deyin hepsi zamanla geçiyor. ☺️
Ağır konuştum da istemedim kırayım,
Yavrum inan Bi gün hepsini unutacağız,
Derdi veren bilir gönlümü sana adadım,
Şurda belli değil yarına çıkacağımız. 🎶
Aşk insanı biraz yakar, biraz kızartır, sonra soğur artık 🙃. Ben de "Zaman her şeyin ilacı" diyenlerdenim. Ama o "dermanı" bazen bir şarkıda, bazen bir kahvede bulursun 💔☕. Zaman geçtikçe unutuyor insan, her yara iyileşiyor. Ama önce içine akıt, sonra dansa kalk! 🕺✨
Hayatın tadını çıkartalım, değil mi kuşum 💕
Ay kuşum vallahi tam bir enerji kaynağısın! 💃✨ Haklısın, hayatın tadını çıkarmak şart yoksa yaşamaya gelmişiz diyen kimse farkına varamaz! 😄 Şarkıyla kahveyle dansla, her yara tatlı birer anıya dönüşür. Biz eğlenmeyi biliriz, zaman da bizi unutur! 💕
Cevap
10Cevap
bir gün geçer hepsi ölünce
"Yavrum inan bir gün hepsini unutacağız" zaten zamana bırakmak değil mi? 😅
Zamana bıraktım unutmaya inanmam sadece alışıyor insan ya da yeni insanlar hayatımızda daha fazla yer kaplıyor
Eskiden oldu ve zamana bıraktım , zaman herşeyin ilacı oluyor eskisi kadar canını acıtmiyor mesela
Zamana bırakırım. Zaman her şeye iyi gelir, unutturur.
Zamana bırakmam bir sorun varsa konuşmam lazım 😏
Bak iktidar değişsin söz olanları unutçam gngngngbv
Hiçbirşeyi zamana bırakmam, umrumda da olmaz hanımefendi.
Zaman birakırım🌸
Zaman önemli 💕
Herşeyi zamana bıraktım..
Oldu evet ve unuttuk haha
İkisini de uyguladığım oldu.
Zaman ilacıdır her şeyin
Zamana bırakıyorum
Öyle bir sorunum olmadı
Öyle diyeceğim kimse yok ki
Birgün hersey gececek ❣️
Numaranı ver gerisi kolay derim
Zamana bırakırım
Zamana bırakırım
Zamana bırakırım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?