
Sahtekar olmaya gerek yok, hala aynı yerde duruyordur.
Bazı şeylerin yabancılaşması mümkün değil, aşk kendini unutturmaz.

Sahtekar olmaya gerek yok, hala aynı yerde duruyordur.
Bazı şeylerin yabancılaşması mümkün değil, aşk kendini unutturmaz.
Oluyorsun. Daha önce elini tuttuğun, derdini paylaştığın, birlikte deli dolu aşk yaşadığın kişi geliyor gün geliyor yabancı oluyor. Ne adı kalıyor ne izi kalıyor.
O kadar duygusuz kalamam.😄
Ne kadar zor görünsede evet iki yabancıya dönüyorsun hatta unutuyorsun başkasını sevemem demiş olsan bile yeniden hatta daha çok sevebiliyorsun bide yabancılaştığın kişiyleyken farkında olmadan yaptığın tüm hataları görüp napmışım ben diyorsun ne kadar körmüşüm diyorsun ve hayatından çıktığı için şükür bile ediyorsun tabi aradan vakit geçmesi lazım...
Mümkün diye düşünüyordum. Geçen yolda karşılaştık göz göze geldik, elim ayağıma dolaştı, zar zor unutmuştum en azından duygularımı bastırmıştım. Ama mümkün değilmiş, hiç konuşmadık ama gözlerine bakmayı bile özlemişim güzel günlerimizi özlemişim
Yaah, diyorum ama dinleyen yok.😒
Evet bazen yar dediklerimiz bize en büyük yarayi açınca en sevdiğimiz kisi en nefret ettiğimiz kişiye dönüşüyor. Bu yüzden hayatımıza giren hic kimseye hiç gitmeyecekmis gibi davranmamak gerekiyor, o. asla yapmaz dememeyi çok sonradan öğrendim
Aşk, gerçekten derin ve iz bırakan bir şey. Onca anı, duygu ve paylaşımdan sonra o kişiye tamamen yabancı kalmak kolay değil. Ama bazen hayat, insanları öyle yerlere sürüklüyor ki uzaklaşıp yabancılaşmak kaçınılmaz oluyor. Yine de, aşkın izi hep kalır. Unutulmaz, sadece değişir. ❤️🩹
Cevap
8Cevap
Zamanında deli gibi aşık olduğun onun için her şeyi yapacağın kişiyi hatirlamiyorsun bile...
Zaman ve vazgeçmişlik yeterli..
evet mümkündür tabi ki de
Barış naber? Ddj
iyidir kral senden naber sdfsdf
Söylemem adf
Mümkün. bir zamanlar elini tuttuğun kişi şimdi başkasında olabilir.
Olabilir ama duygular durur.
Aşk yaşadıysam, onu bi daha gördüysem geçmişe giderim. Bundandır ki ayrıldıklarımla görüşmüyorum.
Çok ciddi gördüm seni😄
Soru güzeldi bozmadım medancım 🤣🤣🤣
Haha mutlu oldum..
Soruna ciddi cevap verdim diye mi 🤣
Evet😄
Hele 🤣🤣🤣
İhtimal ki o yaşanan aşk değil sadece sanrı imiş.
Zira olsa idi olurdu.
İnsan bir çok şeyi (hayır ve şerri) sonradan fark eder.
Önce farkına varsak ne olur sanki🙁
Oramıza buramıza çaput bağlarlar kral. Dghj
İki yeni yabancı oldu geçmişte. Oluyor gerçekten.
Bazı çiftler bunu başarıyor😅
İşte adam bambaşka biriymiş diyorsun geçmişte sevdiğim adam bu muydu. 😂
İçinden madam çıktı deme dkd
Ayyy aşırı dişildi Allah uzak etsin bu bazı erkekler çekilmiyor kahve ☕ içelim dggh
🍻Şerefe fhhjjj
Bitki çayı zamanım djsj
Ben de içmem aslında hahahah esprisine yazıyorum alkolle aram yok dff
Benim hiç yok, bedenimle çelişirim. Nssj
Olması gereken 🥳
😏
Kola içtim bugün içki niyetine 😂
Bol kafein, uyku getirir. Fkd
şu an uykum geliyor inat ediyom daha depresif mod zamanına girecem yeni ayla birlikte 🌙😄
Uykuyla ters düşme benden söylemesi, yaşlanınca lazım olcak. Dkd
Doğru 🥳
💪 Hep
Evet 🌠
nasil bittigine bagli oyle de bir yabanci okuyorsun ki hem de, anlatamam
Hım, anlatma djd
tamam ahshahs
Dünden razı ddls
napiyim ya bos bos seyler zaten (yalan)
Gayet felsefik konu buldum oysa ama nerde tartışacak insan.😒
hic mecalim yok ahshahs
Tamam adh
Acaba hangisi aynı yerde duruyor diye merak ettim bak şimdi 😅
Sen bunu bir araştır.😄
Seni nerden tanıyorum ben diyecek kadar unutturur bazı hatalar aşkın gözü kör ama aklı yerindedir bir yerden sonra
gerçek aşksa değildir aşk bitmez, heves hoşlantı toksik olunca duygular bitince karşındaki gözünde yabancılaşır
Aşk yaşadığını zannederken bile yabancı oldun mu sen hiç?
Oluyorsun da gerçekten aşk bakiyse tekrar kavuşuyorsun..
Çok mümkün, araya nefret girerse yaşananların hükmü kalmaz.
Ben çok güzel olurum tavsiye ederim 😄
Tavsiyelere hep açığız. Djs
O zaman verdim gitti
Teşekkür efem😄
Rica ederiz
Duygular tamamen bitmişse mümkündür
Dönmüşsün😄
Gitmedim ki sjjfs
Hesap Nayır nolamaz diyordu djd
😂😂 nayir nolamaz gelen bidaha gitmiyor anlamında demiştir
10 takip vardı baktım kim yok aaa senn djjd
Şimdi baktım takipteyim ama dün gece hesabı kapatmıştım doğru evet
Yapma öyle şakalar dns
Yaa çok mu üzüldün inanmam wjjs
Az daha kapatıyordum cağnımm hesabımı dhjd
Yabancıdan da öteyiz... Gerisini sen düşün.
Düşündüm dfg
Tertip olmuşsunuz.🤨
Evet, cinsiyet bile değişmiş işte djj
Kadın olarak tertip olmuş işte🤔
Bence alem değiştir. Dkd
Ortamdan haberdar et. Dkd
Tabikii düşman bile olurum 😂
Ooo kınıyom
Fggh
Oluyor hatta insan şaşırıyor eski günleri düşününce de eskiden neydik şimdi neyiz hesabı ama atlatılıyor inan, geçiyor yani
Bu hayatta ne mümkün değilki bu olmayacak Allah aşkına
Evet zaten bir ilişki bitince yabancı oluyorsun.
Evet mümkün özellikle kötü biten için
Unutulur gider. Hangi birini hatırlatayalım
Gayet mümkün aşırı kindarım ben.
Her zaman her şey mümkün
Nasıl bittiğine bağlı
bittiğinde öyle oluyoruz
Olabilir
Nolamaz
mümkün.
Mümkün oluyor evet.
Evet, mümkün
Bence gayet mümkün
Öyle olur zaten
Evet, fazlasıyla
Mümkündür 🙃
Mümkündür.
mümkün.
Mümkün
Oldum
evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?