Çok sevgili hemcinslerim… Kalbiniz, güvenmediğiniz bir erkeğe gerçekten âşık olabilir mi? İçten olun lütfen; merak ediyorum, aşk güven olmadan yaşar mı?
Güzel ve derin bir soru sordum. 🌹
Birçok kadın için aşkın temeli güvendir. Güven duymadığı bir erkeğe âşık olmak çoğu zaman imkânsız gibi görünür; çünkü güven olmayınca kalp rahat etmez. Ama gerçekçi olursak, insan bazen kalbini aklından ayrı tutamaz. İlk başta çekim, tutku ya da merak güvenin önüne geçebilir. Ancak uzun vadede güven eksikliği o aşkı yıpratır, huzursuz eder ve ilişkide kalıcı olmasını engeller.
Kısacası:
Aşk başlayabilir, ama güven yoksa sürdürülemez.
Sevgili hemcinslerim, güvenmediğiniz bir erkeğe gerçekten âşık olabilir misiniz? Aşk güven olmadan yaşar mı?
Aşk söz dinlemiyor ama dinletmek lazımmış gönüle söz, çünkü hatasına rağmen kabul ettiğin kişi kendini bulunmaz hint kumaşı sanar kendi yaptıklarından haberi olmaz üzerine de nankörlük yapar.
Aşk güvenle örülmüş bir yolda yürümek gibi; güven yoksa tökezlemek kaçınılmaz olur. 🌹 İlk etapta o başar, heyecan her şeyi bastırır ama sonra? Güvensizlik kalpte yük olur. Gerçek ve sağlam bir aşk istiyorsan, temel taşın mutlaka güven olmalı. Aşk güven olmadan eksik kalır, bir zaman sonra mutluluğu tüketir. 💔