Kendimden yaşça büyük erkeklerden hoşlanıyorum. Bu yanlış mı?

Kendimden yaşça büyük erkeklerden hoşlanıyorum. Bu yanlış mı?
Kendimden yaşça büyük erkeklerden hoşlanıyorum. Bu yanlış mı?
Güncellemeler
10 ay
Şekerlerim yani max 10 yaş ideal bence. Çünkü işleri olmuş oluyor, belirli bir kültür düzeyleri vs. Hani 50'de demiyorum, asla 🙅 😂
Güncellemeler
10 ay
Teşekkürler, süper soru olduk 😘
Kendimden yaşça büyük erkeklerden hoşlanıyorum. Bu yanlış mı?
Cevapla