Sevgilinizle sosyal medyadan tanıştınız ama buluşmaya gelmedi, bir daha böyle sevgili yapar mısınız?

Sevgilinizle buluşmaya karar verdiniz ve yanına gittiniz ama gelmedi, ne yaparsınız? Ben heralde anlık üzülürüm, sonra şehirde gezilmedik yer bırakmam, her yeri gezdikten sonra "geldiğime değdi" diyorsam sorun yoktur 😅.
Sevgilinizle sosyal medyadan tanıştınız ama buluşmaya gelmedi, bir daha böyle sevgili yapar mısınız?
Sevgilinizle sosyal medyadan tanıştınız ama buluşmaya gelmedi, bir daha böyle sevgili yapar mısınız?
Cevapla