İş yerinde 24 yaşında oğlan 32 yaşındaki kızla sevgili çok saçma değil mi insan yaşıtları varken nasıl 30 yaşındaki kadını sevsin?

Bence ayrılırlar.1-2 değil 8 yaş büyük kadın oğlan daha 24 yaşında yaşıtları kırışmamışken 32 yaşındakini havalı görmez bence. Ben de oğlandan 1 yaş büyüğüm 25im, bana ilgi gösterdi baya konuştu ama ayrılmadı 32 yaşındaki sevgilisinden ve iş yerinde kızın bacağını falan elliyor karım diyor

İş yerinde 24 yaşında oğlan 32 yaşındaki kızla sevgili çok saçma değil mi insan yaşıtları varken nasıl 30 yaşındaki kadını sevsin?
Cevapla