Hoşlandığım kıza başkasını ayarlamak kötü bir fikir mi sizce?

Ben tipsizim 32 yaşındayım hiç sevgilim olmadı. Kızların sadece tipe baktıklarını bildiğim için hiç denemedim. Hoşlandığım kızlara açılmak yerine hoşlantım geçene kadar bekledim hep. Şu anda da iş yerinden bir kızdan hoşlanıyorum çok da iyi anlaşıyoruz ama bana bakmayacağı belli bir şey. O yüzden ona karşı bakışım değişsin diye birini ayarlamayı düşünüyorum. Sevgilisi olursa ona karşı bakışım değişir böylelikle reddedilmeme gerek kalmaz. Kötü bir fikir mi sizce?

Hoşlandığım kıza başkasını ayarlamak kötü bir fikir mi sizce?
Cevapla