Hoşlandığım kıza birini ayarlasam unutabilir miyim sizce?

Ben tipsizim hiç kız arkadaşım olmadı. Hiç denemedim bile. Hoşlandığım kızlardan hep uzak durdum. Ama bu seferki kızdan uzak duramıyorum aynı iş yerindeyiz Çok iyi anlaşıyoruz , gülüp eğleniyoruz. İş sonrası arada telefonda konuşuyoruz. Sevgilisi olmadığı için ister istemez bir ihtimal varmış gibi hissediyorum. Sevgilisi olsa öyle hissetmem. Yakışıklı arkadaşlarımdan biriyle tanıştırsam aralarını yapsam , unutabilir miyim sizce çok mu mantıksız?

Hoşlandığım kıza birini ayarlasam unutabilir miyim sizce?
Cevapla