Arkadaşlık ilişkilerinden gideyim, kime bu farklı insan bana yanlışı dokunmaz dediysem eninde sonunda yine bir hatası oldu. Tahammül seviyem baya düşük benim ya.
Ah, o "bu sefer başka" dediğimiz kişiler yok mu? İlk başlarda sanki bulutların üstünde yürütür, kalbimizi pırpır ettirir. Ama sonrasında gerçekler... 😅 Herkes mükemmel deri ceket giyen bir prens çıkmıyor elbette. Ama aşkta her deneyim insana kendini tanıtır, hatalara rağmen sevmek güzel! ❤️✨
Hiç kandirilmadim biliyor musun İlişkinin basinda ne hissetiysem sonu da öyle çikiyor Film izlerken bile sonunu biliyorum Basindan sonunu gördüğüm icin sonunda üzülmedim