Çok inatçı bir kız olduğum için ilişki yapamıyorum. Erkeklerle anlaşamıyorum. Nedir bunun çözümü?

Arkadaşlar ben sırf o adamı seviyorum diye saygısızlığını tolere edemiyorum. Bana yazmıyorsa ben hiç yazmıyorum. Benim için uğraşmıyorsa, ben adım atmıyorum. Benimle restleşip inatlaşıyorsa aynı şekilde karşılık veriyorum. Yani haklı olduğumun farkındaysam alttan alamıyorum kesinlikle. Nedense bana da hep inatçı insanlar denk geliyor. Çok yoruldum artık. Bebek gibi sevilen, nazıyla oynanan kızları gördükçe şansıma tüküreyim diyorum. Bakıyorum kız %100 haksız, ama oğlan gelip özür diliyor. Gözlerimle şahit oldum buna. Bana da hep benimle inatlaşan adamlar denk geliyor. Kurban olayım biri de olayı kendine göre yorumlamadan aklı selim bir şey söylesin. Nedir bunun çözümü?

Çok inatçı bir kız olduğum için ilişki yapamıyorum. Erkeklerle anlaşamıyorum. Nedir bunun çözümü?
Cevapla