22 yaşındaki uzak mesafedeki bir erkekten çok mu şey bekledim?

Hiç bulusmadik ve uzak mesafedeydik zaten. 22 yaşında ben 27. Ama inanın kimse 27 demiyor Max 23 derler. Onun ablası gibi de durmuyorum. Ama olgunum kafasal olarak o hala kafası Leyla gibi. Bana bişey vaad edemez. Baya konuştuk sanaldan. Çok mu şey bekledim.
22 yaşındaki uzak mesafedeki bir erkekten çok mu şey bekledim?
Cevapla