Kendime bu saygısızlığı yapmak istemiyorum Ama çok da istiyorum fikir verir misiniz?

Geçenlerde tanıştığım biri evli çıktı. Ki biz onunla kaç kez görüştük ailesi ile o kadar samimi mutlu resimlerini gördüm ki. 😭😭 Dün gittim işte hesap sormaya yanında arkadaşı vardı hatta. O sinirle o kadar bakımsız gitmeme rağmen bir havalı girdim. 🥺🥺 ( Gerçi havam çabuk söndü tabi. ) 🙄🙄 İştr bir dünya yalan ayrı yatıyoruz aramız bozuk bir sürü yalan. Ben ona birde 300 liralık yeşil gömlek almıştım ya. Dün giymiş. Çünkü onunla görüşmek takılmak istiyorum o da istiyor. Ne yapmalıyım ne yapacağımı gerçi ben biliyorum ama işime gelmiyor. Birde gömleği aldıktan sonra bırakmak ağır geliyor. Birde ben buna aşık oldum galiba ya. Ne yazık ki çok hoşlanıyorum hemde bir Dünya seçeneğim varken ondan hoşlanıyorum onu aklımdan çıkaramıyorum fikir verin. Yanlış olduğunun farkındayım.
Kendime bu saygısızlığı yapmak istemiyorum Ama çok da istiyorum fikir verir misiniz?
Cevapla