Sevgilime geçmişim ile ilgili bir şey demedim ve bazen pişman oluyorum doğru mu yaptım?

Böyle sorular çok soruluyor biliyorum ama bende de aynı durum var bundan önce 2 kişi ile birlikte oldum ve sevgilime daha önce sevgilim olmadı dedim bazen pişmanlık duyuyorum ama bu saatten sonra doğruları söyleyemem sizce doğru mu yapıyorum?

Sevgilime geçmişim ile ilgili bir şey demedim ve bazen pişman oluyorum doğru mu yaptım?
Cevapla