gördüğüm kadarıyla kızların en büyük hayali uzun boylu erkekle olmak.
yakışıklı olsa bile kısa boylu ör:1,68 boyunda erkek kötü görülüyor.
bu doğru mu sizce
yakışıklı olsa bile kısa boylu ör:1,68 boyunda erkek kötü görülüyor.
bu doğru mu sizce
Turkiyedeki kizlarin boy ortalamasi 1.60 .1.70 arasi yani cogu senden kisa bukursun kendine uygun birini ayrica o uzun boy isteyen 1.60 lik kizlara fazla takilma 1.90 lik biriyle sevgili olduklarinda deve ile cuce gibi oluyorlar yani komik goruntu olusuyor :))
Mesela 1.79 boyundayim daha boyumun avantajini goremedim :)
topuklu giyiyorlar hocam. o sebebpten kısa olan benimle aynı. benim kadar olan benden uzun.
yani benden kısası daha yukarı bakıyor. benimle aynı olan zaten daha yukarı bakıyor.
benimde boy 1.65 1.55 kızların yanında sırık gibi herifleri görüyorum ben gelince karşılarına değersiz görüyolar. kısa erkekler ömür boyu yalnız yaşamak zorundadır çünkü onu seven ne kısa ne de aynı boya kız yoktur
güzel özetlemişsin aslında...
Boyum 170 bende kendi boyumda biriyle çıktım. Hatta ilk ve sonuncu erkek arkadaşımdı. Türkiye'de kadınların boy ortalaması 160 larda zaten bulursun kendine göre kız.
senden 1 cm kısa biriyle çıkarmıydın?
işte birde bu topuklu ayakkabı sıkıntısı var.
kızlar ondan uzun oluyor. yoksa çoğundan uzunum.
keşke kaldırsalar topuklu ayakkabıları :)
bizi ezmek sizin için zevk mi
bak işte.. kendi boyunda biriyle çıkmışsın ve kısa boylu diyorsun :)
senin boyun çok iyi
1.70 olarak benimkide iyi bence.
ama şu topuk işi resmen orantısız güç.
bir erkek olarak topuklu giyemem ki ama
birinde gördüm, ayağı bir tuhaf duruyordu.
sakat gibi :)
allah korusun
erkeğiz hamd olsun.
standart bir anadolu erkeği olarak kadını kolumun altında gezdirmek istiyorum galiba.
topuk olayıda çok kötü işimi bozuyor.
küskünüm hayata :((((
1,70 boyum var bir 10 cm daha uzatabilsem...
bildiğin boy uzatan yer varmı?
güzel fikirlerin için teşekkür ederim.
rica ederim. seni tanıdığıma memnun oldum.
seni gerçekten seven, değer veren boyunu niye taksın ki
sevme aşaması hoşlanma aşamasından sonra gelmiyormu?
önce hoşlanması gerekir insanın. kendinden 2 cm kısa bir erkeği severmi kızlar?
Cevap
5Cevap
Bir kız olarak 1.65 boylarındaki bir erkekle bir birlikteliğim oldu ve hiç sıkıntı olmadı yani belkide ben o 1.80 heveskarları değilimdir ondan, çünkü zaten boyum 1.57 herkes kendine göre yani bana göre kısa değil o boy. Kime göre neye göre değişen şeyler ama her kız 1.80 erkek seviyor diye bir şey yok. Şahsen çoğu 1.80 erkekten daha medeni ve yakışıklıydı benimki :)
Ben de ayni boydayim. ilk zamanlar kendimi kisa gibi kücük görürdüm. Ama baktim ki kizlarin cogu benden kisa...
işte o kısa olan kızlar , en uzun boylu erkekleri istiyor.
boy uzatan biyer var mı acaba?
1.68 boyundayım bende ama baya bakan hatun var meşgalelerim olduğu için pas veremiyorum uzun boyluların bir esprisi yok sadece uzun olan kızlar haliyle uzun erkek isterler sadece olay bu
168-170 türkiyedeki kızlar için gayet normal boy o yüzden kompleks yapma..
adam olsun benden kisa bile olur ben 170 boyundayim ama anlasirsak benden bir kac cm kisa olmasi hic sorun olmaz
aslında doğru bence ama.. her kız öyle düşünmüyor. ne burcnusunuz?
burc mu? terazi burcuyum... yaa kisilik meselesi hersesin zevki ayni degildir bunlar engel degildir bana gore
Mesela ben klasik sizin mantar dediğiniz boydayim 165 gibi sevgilimle hemen hemen aynı boydaydık bir iki cm uzun olabilirdi en fazla. Yani kötü görmeyenlerde var istiyo olsak bile.
1,65 bir kıza göre normal değil mi sence? topuklu giyiyorsundur zaten.
al sana 1,75 :)
Sorun benim boyum değil ki erkeklerin boyu. Kızlar istemiyo erkeklerde kısa kız istemem gibi bir durum yok bence.
aynen.
Kardeş kızlardaki bu durum neden böyle bende anlam veremiyorum
bizim orda 1.40 boyunda bir kız var, en büyük hayali 1,80 biriyle evlenmek miş.
bu olay bu soruyu sordurdu bana
Vay anasını hayale bak hele
biçok kızdan dinledim bu hayallerini.
ne alaka be kardeşim 1.68 boyundayım götürdüğüm hatunların haddi hesabı yok
konuyu anlatamadım sanırım.
onların hayali o...
seninle birlikte olabilirler ama hayalleri o genelde.
anladığım bu
ya mevzu şu
evet uzun boylu seviyo çoğu ama 1.68 de kısa değil. zaten ortalama erkek boyu 1.70 - 1.74
yani 1.68 boyunla sakın kısayım moduna girme. ortalık 1.55 hatunla dolu :D
çünkü kızların ortalaması 1.60 :)
benim 1.70. şu an acayip bir kısa kompleksi içindeyim.
çocukken aynı boyda olduğum arkadaşlarım şu an 1.80 :)
takma ortalamadasın kısa değilsin. hele bu siteye bakarsan tam bir salaksın demektir :) çünkü burada herkes 1.90 :D yalanlarını s. iktiklerim :)
:) eyvlh kardeşim
1.68 boyundayım. Kendimden kısa biriyle olmam ama aynı boy olabilir.
Her kör saticinin bir Kör alicisi vardir. ;)
bukadar takma boya zaten degistiremiycegin bisey.
kör falan ayıp oluyor. sarışınsın diye bişey demiyorum :) neyse
Yani herkes eşini bulur er veya gec. Yanlis anlama. :)
nefesin kuvvetliyse bir dua et lütfen :)
Etsem kendime ederim :D
Maalesef kızlar olarak uzun boylu istiyoruz
doğru söze ne denir.
Evet dogru ben 1.70 im
Evettt uzun boy hayalimizdir.
allah cezanızı vermesin :) topuklu giymeyin bari
Istedigimizi giyeriz. Sen 150liklere bak sorun olmaz :))
onların hepsi topuk yüzünden 1,40
Hersey bitti bir boyu mu kaldi.
işin başlagıcı boy. onu bir geçsek diğerlerinie gelicez.
Hayır ya
hayır derken
senin gibilerin olduğunu bilmek rahatlattı biraz. teşekkür ederim, ederiz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar