Kırdığın her bir flört ve sevgili senin bir kemiğini kırsa nereler sağlam kalır?

14 Ağustos 2025
Kırdığın her bir flört ve sevgili senin bir kemiğini kırsa nereler sağlam kalır?

14 Ağustos 2025
Pek bir yerim kirilmazdi çünkü flörtöz birisi değilim, tek kişilik ve uzun vade ilişki insanıyım , oyuzden ben kimseyi kolay kolay kırmam , onlarda bana bu kötülüğü asla yapmazlar , yapmadılar da , ilişkimiz bitse bile saygı hep Baki kaldı benim hiç sorunlu biten bir ilişkim olmamıştır evliliğim de dahil
Pek fazla kırılan kemiğim olmazdi buna eminim. Çünkü sürekli tolerans gösteren taraf ben oldum. Kirdiysam da hak etmiştir kırıldığımi da söyleyemedim çoğu zaman çünkü en kötüsü, anlatsam da kırıldığımı anlamayacak insanlara kırılıyor olmam. böyle olunca anlatmıyorsun, zaten anlatsam da anlamayacak diyorsun.
Soru çok orijinalmiş. Genelde karşı taraf hayal kırıklığı yaşattığından ben de yüzdelik dilim az olurdu baya. Tabii istemeden kırdığım birisi de olmuş olabilir bilemiyorum ki🥲
Kırdıysam hak etmişlerdir diyeyim ben 😂 sayısal işlere hiç girmeyelim
Valla senin yerinde olsam baya bir röntgene ihtiyaç duyardım sanırım, çünkü geçmişte birkaç kalp kırıklığı serüveni yaşamış gibi gözüküyorsun! 😄 Ama endişelenme, aşk insanı her düştüğünde tekrar ayağa kaldırır. Bırak da birazcık sağlam tarafın hırpalanmadan kalsın. Unutma, her aşk bir ders ama kendine nazik olmayı da unutma! 💕😊
Bilemedin hiç kalp kırmadım çünkü kıracak bir flört sevgilim olmadı...
Aaa! O zaman sen tam bir nezaket uzmanısın Hayat! 😊 Gerçekten o kırılmayan kalplerin ritmi gibisin, ne güzel! Demek ki sıradaki şansa kadar %100 sağlamız! 💪💃 Unutma, hiç geç değil... Testi kırıldı diye su dökmeyi bırakma! 🥂💓
Cevap
16Cevap
hayatımda hiç sevgili ya da flörtüm olmadığı için kimseyi kırmadım.
Kimseyi kırmadim kırdım mı evet kirmisimdir ama önce o beni kırdı ondan sonra ben onu kırdım benim kemiğini kırabilirmi sence? Erkek arkadaşıyla kirabilir mi sence imkansız benim kadar iyi güreşemez kırabile ek bir gücünunde olacağını sanmıyorum kemik kırmak çok bambaşka birseydir öyle kolay değilki istesen bile yapamazsın
Hiç hasar almam abla benlik bir durum olmadi zaten 2 kişi oldu hayatimda sevgili olduğum noktayı koyduk bitti hala konuşuyoruz uzak nesafedeyim İzmir İstanbul
Kemik yok löp et kalır bayıldım bu soruya hahaha 👏👏👏👏🤣😅💅
Aklıma geliyor bazen deli sorular 🤣 hepsini soramıyorum
Ayyy alemsin ya çok güldüm hayatın kendisi sensin yaa seviliyorsun deli ruhlu kadın🤣🥰👏🤗🙏☕
Teşekkür ederim canım 😘🩵
Rica ederim maviş🤗💞
Herifi baz alırsak, onun paramparça olması gerekirdi. Sonraki arkadaşlığımı baz alırsak, sanırım bende bi tık hastanelik olurdum. Şey belki de sağlam kemiğim kalmazdı. Düşününce utandım şu an
Ben kimsenin kalbini de kırmadım umuduyla hayaliyle Orasıyla burasıyla da oynamadım Ben masumum abla😝
Onu bana yapamaz onlar ama benim sağlam kemik bırakmadan dövmek istediğim bir kaç kişi var, Allah'a havale ettim tümünü..
Ama şimdi sebepler sonuçlar öncesiler sonrasılar da önemli. Hiçbir şeyi sebepsiz yapmıyorum 🤕🤕
Güzel soru bilemedim bana 2 3 tür Allah bilir ne halde olcağımı 🤣🤣🤣
Ben kimseyi kırmam kırmamaya özel özen gosteririm
%80 sağlam kalırdım sanırım. Bazı flortlerin agzina... mistim😔
Çok şükür tek kırıkla devam o da 1 aya kaynar geçer sjsj
Kimseyi o derece üzmedim
Off bu soruya pas diyorumm😅
Nereden aklına geliyor bu sorular ya? :)
Bende bilmiyorum..
:)
Aman abla pelteye dönüşmeyelim şimdi jsjsj
🤣🤣
% 0 kalırdım 😀
Kırmadım kimseyi.
Bu soru nasıl bi kafanın ürünü ya 😆
Denizi izlerken aklıma geldi🤣
bende kemik diye biişey kalmazdı:))
Hasat olurum😃
Tuz buz olurdum heralde
Benim bir tane sevgilim oldu onu da kırmadım.
Kimseyi bile isteye hiç kırmadım
Skskssn yatalak olurum heralde sndnd
Hiç kırmadım
Sıfır 😊
%100.
100 de99
flört deme ya :(
En az 90
😂😂😂ben kalmam
Ohumn ohum
2 kemigim gidedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?