Kırmamak için kırılan mısınız yoksa kırıp döken taraf mı?

kalp kırmaktan korkuyorum ve tek bir lafla bile birini kırsam haklı da olsam içim yanar birini üzmek istemiyorum kalp kırmak kabeyi yıkmak gibidir derler ya ama sürekli ben kırılıyorum bana kötülük yapan birine bile yardıma muhtaç olsa yardım ederim ama sanırım kıran taraf hep mutlu peki ya siz hangisisiniz mi umursamaz yumuşak kalpli?
Kırmamak için kırılan mısınız yoksa kırıp döken taraf mı?
Cevapla