Boşandım ve ilkokula giden bir kız çocuğum var. Babası zaten ilgilenmiyor. Sizce yeniden evlenebilir miyim?

Ben de başlangıçta bu duruma karşıydım. Son zamanlarda eski eş ve ailesi “biz zaten en baştan hiç ısınamadık, istemedik” demişler. Bu da canımı çok yaktı. Biraz da hayatımdaki dersim sevgisizlikti bu yüzden çok derinden etkiledi beni.

Boşandım ve ilkokula giden bir kız çocuğum var. Babası zaten ilgilenmiyor. Sizce yeniden evlenebilir miyim?
Cevapla