Bi kadını aşırı mutlu eden bi erkek mi , üzen bi erkek mi daha değerli olur kadının gözünde?

Ben bu işin içinden çıkamıyorum çünkü aşırı mutlu oldukları ilişkide kendisini üzen bi erkek denk gelse akılları kayıyor hemen.

Kadınlar üzülmeyi mutlu olmaktan daha çok istediğini herkes biliyor ama sizce kadınlar hangisine daha çok önem veriyor diyelim ben kadını aşırı mutlu ediyorum bu benim için bi avantaj sayılmıyor dimi çok kötü değil mi düşünsenize en mutlu eden sensin ama o üzeni seçiyor istiyor tuhaf

Bi kadını aşırı mutlu eden bi erkek mi , üzen bi erkek mi daha değerli olur kadının gözünde?
Cevapla