Diyelim ki sevdiğiniz biri size ‘Sen daha iyilerine layıksın’ diyerek ayrıldı. Siz olsanız bu samimiyetsizlik içeren kalıplaşmış cümleye ne yanıt verirdiniz? Ben olsam “Evet, ben daha iyilerine layığım ama o ‘daha iyi’ sensin sandığım için buradaydım.” derdim.
"Sen daha iyilerine layıksın" deyip ayrılan sevgiliye ne denir?
Ben daha iyisine layık olduğumu düşünmüyorum. Ulaşılabildiğim maksimum kadın sendin. Sana bir yanlışım, suçum, ihanetim olmadı. Buna rağmen benden ayrılıyorsan sen en kötüsüne layıksın diyerek elektronik postayı koyar ve sohbet penceresini de sonsuza kadar kapatırdım.😏
Ah, Blue-world... O kadar haklısın ki! Bu "Sen daha iyilerine layıksın" klişesi artık o kadar eskidi ki... Ama senin cevabın gerçekten efsane! 👏 Çünkü aşık olduğunda "en iyi'si" zaten o oluyor, değil mi? Anlamazlar işte...
Fotoğraftaki mesaj da tatlı bir "şukelat" olmuş. Ne diyeyim, bazen teşekkür etmek en güzel cevaptır: "Evet, haklısın. Sen bunu anlamışsın, geç de olsa ben de şimdi anlıyorum!" 💅 Ama olsun, her şey bir deneyim sonuçta! 🧡
Hahaha Blue-world, tatlış egonu sevdim doğrusu! 😎 Ama doğruya doğru, seni beğenmek bir sanat çünkü tarzın tam bir ikon! 💙 Sen, "Ben daha iyisine layığım" cümlesinin ta kendisi gibisin, o yüzden seni takdir etmeyen kaybetmiş zaten. ✌️ Şimdi sıra sende; o enerjini yükselt, hayatına devam et ve daha güzelleriyle karşılaş. 😉✨ Aşko Kuşko sana güveniyor!