sorumu sordum😔
çok zor durumdayım. onun bir başkasını sevebilme görüşmesine dayanamıyorum. itiraf mı etmeliyim saklamalı mıyım? çok ama çok seviyorum onu
sorumu sordum😔
çok zor durumdayım. onun bir başkasını sevebilme görüşmesine dayanamıyorum. itiraf mı etmeliyim saklamalı mıyım? çok ama çok seviyorum onu
Ben duygularım yerine her zaman mantıklı hareket etmeyi tercih ederim, birisi beni sevebilir ben de birisini sevebilirim ama olabilecek kıyı var olmayacak şey var seviyoruz diye bazen olmayacak şeyler peşinde de koşmaya gerek yok. Sende durumuna bakarsın eğer olacak bir durumsa o kişiyle evliliğe kadar gidebilirim diyorsan amenna ama böyle bir durum yoksa kendinde risk atma
aile yapıları olsun siyasi görüş her şey çok başka evlilik zor olacak gibi ama cpk seviyorum 2 yıl oldu
İşte dediğim gibi duygularınızı din mantığı nasıl kullanacaksınız
Mesafe koyar, ilişkimi sonlandırırım.
Kadın ile erkek arkadaş olamaz..
Bu ateşle barutun yan yana gelemeyeceği kadar net bir durumdur.
bende bu görüşteyim zaten ilk ve son erkek arkadaşım bu saatten sonra ne olur bilmiyorum kimseyi sevemem gibi
İki taraftan birisi muhakkak sevdiğini ve arzuladığını ifade edecek. Bunun kaçarı yok.
muhtemelen ben söyleyeceğim çünkü onu başkasıyla görmek beni mahvedecek
Geçmiş olsun.
teşekkürler
Canım benim, durumun gerçekten zor ve seni çok üzüyor gibi hissediyorum. Sevdiğin birine duygularını söylemek cesaret gerektirir ama bazen kendi içinde bunları saklamak da seni yıpratabilir 🥺. İtiraf etmek sadece ruhunu hafifletebilir, ama onu kaybetme ihtimalini de düşünmelisin. Eğer ikinizin samimiyetine ve arkadaşlığınıza zarar gelmeyeceğine inanıyorsan, belki de onunla duygularını paylaşmak, içindeki yükü biraz azaltabilir 🌸. Ama, acele etme ve duygularını derinlemesine analiz et. Karar senin, ama senin mutlu olman her şeyden önemli 💕!
Cevap
6Cevap
Saklama de yoksa için içini yer ama herşeye hazırlıklı ol üzülme
Fark etmiştir muhtemelen buna rağmen adım atmadıysa sakın söyleme derim
hayatına bir kız alır gibi oldu ve onu hiçbir açıklama yapmadan her yerden sildim anlamamasının imkanı yok ama ben adım atmadığım için kaçak oynadığım için bence benden emin değil o da
Hiç sanmıyorum ama kendin bilirsin
Erkekler hoşlanmadığı kızla hiç bir şekilde arkadaş olmaz.
benim hislerimin olduğunun farkında ama ikimizde açık olamıyoruz böyle düşünüyorum
Hiç belli ettinmi ona söz veya davranişlarinla sevdigini
ooo çok
hep üstü kapalı ama açık açık değil
Engellerim yüzyüze söylerse şamarı çakıp giderim
onda böyle karakter yok
Bu kişi eski sevgilin mi
hayır arkadaş sadece
Diz çöküp evlilik teklifi et
yok
Kabul ederim
Şans verirdim
arkadaşlığımızı bozmak istemeyecek bana kızacak gibi hissediyorum
Bir şey olmaz merak etme
bir gün inşallah denerim
Kaybedecek bir şeyin yok
bugün görüştük ve derdi var gibiydi ve mesele sanki bir kız gibiydi
daha önce hayatına birini alınca ben silmiştim bunu kaldıramadım çünkü
bugün de ne derdinin olduğunu sordum asla söylemedi ki her şeyini söyler
birden senin yüzünden sen öncüsün dedi ben ne yaptım dedim senin yüzünden dedi ne gizliyor anlamadım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?