Abi, manifest yaptım diyelim… O istediğim kişi kendi ayağıyla gelir mi? Sizce işin sırrı ne?

Abi, şöyle bir manifest yaptım, içimde biri var ve beni benden alıyor gibi hissediyorum. Her şey biraz karışık ama güzel bir heyecan var. Sizce böyle bir durumda, o istediğim kişi kendi ayağıyla kapıma gelir mi? Yoksa ben mi o heyecanla koşup yanına gitmeliyim? İlk adımı atmak mı daha cesaret ister yoksa beklemek mi? Çünkü bazen beklemek en zor olanı oluyor ama bazen de atılan o ilk adım her şeyi değiştirebiliyor. Sizce gerçek aşkta, o kişi kendiliğinden gelir mi yoksa manifestin gücüyle, enerjinle onu çekmek mümkün mü? Bu konuda tecrübeleriniz, düşünceleriniz neler? Sizce böyle durumlarda nasıl davranmak lazım? İçimde hem bekleme hem harekete geçme isteği var; sizce ne yapmalıyım?

Abi, manifest yaptım diyelim… O istediğim kişi kendi ayağıyla gelir mi? Sizce işin sırrı ne?
Abi, manifest yaptım diyelim… O istediğim kişi kendi ayağıyla gelir mi? Sizce işin sırrı ne?
Cevapla