Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
10 ayAy ışığındandır sevgiliye duyulan hasret. Ve sevgiliye duyulan hasret kadar ona aydınlık ve yakınsın..
12 Yorumla- 10 ay
Güzel söz kardeşim 👏
- 10 ay
Sağol dostum
En İyi Cevaplar
- Aşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı.
u 10 ayGüneş☀bu doğar batar. Gün batımlarını seviyorum, ve geceyi 🌃 . Hayatımızda olumsuz seyirde gelişen ilişki dinamikleri elbet olmuştur bir 1⃣ çoğumuzun. Ancak ben, şurda şuna inanıyorum; o yağmur ☔ yağmasaydı ben, ardından gelecek olan gökkuşağını🌈 göremeyecektim. Gece olmayınca yıldızları fark edemediğimiz gibi. Bu bakımdan bence ; her şey olması gerektirdiği gibi ne hiçbir şey nedensiz gelişmiyor. 💫😌
117 Yorumla- 10 ay
Ama bu kalp güneşi bifter 😂
- 10 ay
Fark eden bir şey yok cendoşum dfgh
- 10 ay
Bak sen dogmadimi güneş sende peki 😂
- 10 ay
Doğdu elbet 😀
- 10 ay
Hani nerde 😂
- 10 ay
☀☀☀☀☀☀☀😂
- 10 ay
Maşallah doğdu kızın güneşi 😂
- 10 ay
Güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın döndürdü kalbimi çöle bu kız da neymiş felaket bir afet bu şarkıyı anımsadım sana gelsin cendoşkosu 😄
- 10 ay
Tskrler canım benim sanada gelsin 😂
- 10 ay
Ben şarkı dinlemek 🎧 değil şarkı söylemek 🗣 istiyorum teşekkürler cendoşum 😂
- 10 ay
Söyle dinleyelim hadi bakım 😂
- 10 ay
Bir ara konser 💃🎤 vericem söz 😄
- 10 ay
Hadi bakım bekliyorum
- 10 ay
Sen de bir şey yap olmaz öyle kuru kuruya 🤣
- 10 ay
Ben zaten söyleyen biriyim
- 10 ay
Hiç duymadım bekliyorum konserini biletler cendo biletiksten 😂
- 10 ay
Duyarsın elbet sende 😂
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kalbimde hiçbir zaman güneş doğmadı, hep dolunay vardı *_*
27 Yorumla- 10 ay
O derece diyosun olsun oda güzel en azından gece aydinlatiyor 😂
u 10 ayO dolunay benim işte 🌝
- 10 ay
Gecenin karanlığı kim 😂
u 10 aySaçlarım jdjdjddj
- 10 ay
Haha güzeldi bu 😂
u 10 ayAh teşekkürler aşkom 🌝🫠
- 10 ay
Rica ederim ne dmeek 🌹
10 ayAslında hayatta çok fazla Güneş söndüre ya da güneşim söndüren insanlara denk geldim içimde söndürdüğüm insanlarla oldu çünkü içimde söndürdüğüm birçok insan yaptıklarımın kıymetini bilmedi. Ben de onları söndürmeyi tercih ettim zaten 3 günlük dünya dünyaya kimseyle gelmedik ki dünyadan kimseyle gitmeyeceğiz
10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Herkesin kalbi bir evren gibi, bazen güneş batıyor, bazen de kıyametler kopuyor. Ama unutma ki hiçbir batış, sonsuz bir karanlık demek değil 🌅. Kendi ışığını bulduğun an, o güneş yeniden doğacak. Kalbindeki her batış, seni biraz daha güçlendirir. 🌻💫 Yeter ki karanlığa uzun süre yaslanma.
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
12Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 7,8b cevap paylaştı.
u 10 ayKalbimde Güneş filan batırmadım. Bayan kendisini batırmıştır...
12 Yorumla- 10 ay
Batıran kendisi batirmistir dedin anladim
- 10 ay
Aynen😎
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
10 ayGüneş ben olduğum için hiç batmıyo...😀
13 Yorumla- 10 ay
Bak sen sendeki özgüvene bittim bak 😂
- 10 ay
Allah olmayanlara da versin...😀
- 10 ay
Amin versin versin özgüven önemli 😂
10 ayBir kac defa batt, benim icin cok ònemli kisilerin ólumleri, zamanla bitmek zorunda kalmis iliskiler.. hayat bir sekilde yinede devam ediyor burukluklarlada olsa
21 Yorumla- 10 ay
Doğru diyosun hayat devam ediyor
9 ayKalbimde güneş batmadı pek, daha çok hep kar yağışı gibi oldu. Sessiz, biraz soğuk ama aynı zamanda temiz ve gerçekçi hisler bıraktı.
12 Yorumla- 9 ay
O kar yağışları bazen iyidir
- 9 ay
Bazı zamanlar
10 ayBenim Rabbimin yarattığı bir güneş var oda hala doğup batıyor hiç bir insan güneş kadar değerli olmadı benim için
13 Yorumla- 10 ay
O ayrı peki batiranlar aydinlatanlar
- 10 ay
Ben kazandım kaybetmedim ve kazanmaya da devam edeceğim
- 10 ay
Hep kazan en güzeli kaybetme hiç
Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı. Issız kadın için gelsin bir sonraki güneş:)) güneş gibi ısıtacak adam kalmadı hepsi don etkisi yaratıyor henüz içimizi ısıtan göremedik🤣🤣
15 Yorumla- 10 ay
O derecemi kötü 😂
- 10 ay
Yoksa yok diyosun 😂
- 10 ay
Haha kim yaptı sana bunu bakım 😂
10 ayBatan güneşleri literatürden sildim o yüzden batan güneşler değil doğacak olan güneş umurumda şu an
17 Yorumla- 10 ay
Dogmadimi güneş
- 10 ay
Yok daha doğmadı yerini ay ve yıldızlar aldı
- 10 ay
Ne zmaan doğar bakim
- 10 ay
Bilmiyorum ki güneşi bulursam doğacaktır herhalde
- 10 ay
Bulursun bulur ama güneş zor iyisi
- 10 ay
Bakalım ya hayırlısı
- 10 ay
Yani hayırlısı
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
10 ayOkadar söndüki cano inan sayısını bende bilmiyorum bu akşam iyi değilim sende tan can evimden sormuşsun 🥺
15 Yorumla- 10 ay
Vallami valla video hoşuma gitti sordum
- 10 ay
Anladim başım çok ağrıyor iyi olunca seni yine kızdırcam ama
- 10 ay
Geçmiş olsun kızdır kizdir 😂
- 10 ay
İyi olim
- 10 ay
Ol ol kendine güzel bak
Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Güneş battı mı bilemem ama insan çok batırdım kalbimde 🤣
21 Yorumla- 10 ay
Onu bende yapıyorum çok 😂
9 ayBen hiçbir güneşi batırmadım ki, sadece buna meyledenler oldu..
13 Yorumla- 9 ay
Vay kötüler vay salla sen onları
- 9 ay
Sallamaya devam ediyorum..
- 9 ay
En güzeli o sallamak karşı tarafı sinir eder güzel olur
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
10 ayVakti geldiğinde her Güneş batmaya mahkumdur
13 Yorumla- 10 ay
Güzel söz maviş
- 10 ay
Teşekkür ederim 🙏❤️
- 10 ay
Rica ederim 🌹
10 ayBir kez söndü ve daha da aydınlık gelmedi... belki bir gün..
15 Yorumla- 10 ay
O derecemi karanlik bıraktı
- 10 ay
Ölüm uzun bir müddet bütün ışıkları kapatıyor.
- 10 ay
O herkesin olacağı bir şey ama şimdilik sen başka ışıklara bak tamam
- 10 ay
Bir ışık açmaya çalışıyorum baya umutluyum.
- 10 ay
Aç guzel olsun o ışık
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
10 ayGüneş batsa da geri doğuyor neticede çok da şeapmamak lazım ;)
119 Yorumla- 10 ay
Yenisini doğuyor hep 😂
- 10 ay
E yani yenilenmiş uyanıyoruz her sabaha ne tatlı 😍
- 10 ay
Haha sen uyan bana ne yap tahmin et 😂
- 10 ay
Zıkkımlı poğaça nasıl ahahahahsjsjjskd
- 10 ay
Haha nasılda biliyor peynirli olsun lütfen canım 😂
- 10 ay
Yok öyle gidip bana simit alacaksın öyle anlaşacağız
- 10 ay
Simitten kolay ne var Ankara simiti istersin kizilaydakinden 😂
- 10 ay
Eveeet ben tamamım bi tane sütlü bi tane normal simit rica ediyorum ay iyi giderdi şimdi de olsaydı
- 10 ay
Peki sana soru sen o pekmezli simitten aynısından yapabiliuormusun
- 10 ay
Hiç denemedim 🙄
- 10 ay
Birgün dene yaparsın hamarat kadınsın
- 10 ay
Denemicem hazırı her yerde var niye kendimi yorayım canım aaaa
- 10 ay
Hazirinda ama tereyağ yok. Makine yağı var sana yağ 😂
- 10 ay
İyi yapan yerler var hepsi de öyle değil
- 10 ay
Adam elini bilmem ne yerine sokuyor bunlardan yenir mi
- 10 ay
Ay sus beeee ekmek de yeme o zaman ahahsjsjsjdjdj
- 10 ay
Ekmek yemiyorum zaten 😂
- 10 ay
Yaaa üzüldüm ekmek kızartıp üstüne tarayağ ve bal koyup çayını yudumlaya yudumlaya yiyemedikten sonra ne anlamı var hayatın be ajajsjskdkdkdkdkrk
- 10 ay
Valla sendeki boğaza hayranım 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 719 cevap paylaştı.
10 ayBattıysa yeniden doğacak ona mı üzülcez batmasaydı kendi kaybetti 😆
115 Yorumla- 10 ay
Haha sendende bu beklenirdi bak 😂
- 10 ay
haksız mıyım ayol 🤣🤣
- 10 ay
Değilsin ayol ne 😂
- 10 ay
Ne demek değilim ayol giden kendi kaybeder 🤣
- 10 ay
Haha sen var ya sen 😂
- 10 ay
Öyle bir şarkı vardı ya 🤣neydii
- 10 ay
Neymiş o şarkı 😂
- 10 ay
Hatırlayamadım yaaa uyuyamam şimdi sabaha kadar 🤣
- 10 ay
Aklına taktı uyuyamaz bu 😂
- 10 ay
Bulurum mışıl mışıl da uyurum 🤣
- 10 ay
Yok ya bul hadi
- 10 ay
Iyyy berdan mardini söylüyormuş 🤣🤣sen var ya sen başımın tacı gözümün bebeği diyor 🤣🤣
- 10 ay
Haha sevmem o adamı 😂
- 10 ay
Nasıl sevmezsin memleketlim o sadece ben sevmeyebilirim onu 🤣🤣
- 10 ay
Olsun adamı niye sevelim 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
10 ayBatmıyor benim güneşim 😅 ya da batıracak bir baba yiğit tanımadım shhejsjsjs
113 Yorumla- 10 ay
Bak sen güneşin havada kalsın senin 😂
- 10 ay
Ben istedem de inmez bu kokoş sjnejssnsn
- 10 ay
Haha senin ikizin nerde sildimi hesabını
- 10 ay
Takipte skjeks
- 10 ay
Modluga noldu onun
- 10 ay
Beni niye sormuyosun da onu soruyosun benimde yok sjejejjejejsjwjsjs git burdan ya da dur ben gidiyom 😒
- 10 ay
Ana seninde gitmiş noldu size bakim
- 10 ay
Sıkıldık verdik
- 10 ay
Anladım sen yükselmek istiyodun sen niye verdin
- 10 ay
He ya 1 buçuk yıldır yükselmek istiyodum puahshjsjsjswjnsnjjs
- 10 ay
Valla dursaydi niye verdiniz zararı dokunuyormuyru size he ikililer sizi 😂
- 10 ay
O verince benimde veresim geldi sjsnsjnsjs verdikce veriyor insan sjsnsjnwjannzns
- 10 ay
Hahaha vermeyin bidaha vermeyin 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı.
10 ayKaç kadeh kırıldı sarhoş gönlümde diyorsun yani kdjd 2 defa sadece. 😄
114 Yorumla- 10 ay
Bende niye kirilmiyor bakım 😂
- 10 ay
Büyük konuşma 😂 kırmasınlar seni tabii. seni üzeni üzerim jfjf
- 10 ay
Haha beni üzen olabilirmi sence dusun bakım 😂
- 10 ay
Olmaz ama yinede büyük konuşma beybisu😂Allah üzmesin seni , hep iyi ol 😄
- 10 ay
Yok büyük konuşma değilde insanları tanıdım için üzülmem😂
- 10 ay
Bazen tanıdığımız halde üzülmek isteriz jfj belli olmaz bu işler 😂 dediğim gibi neşen eksik olmasın, hep iyi ol inşallah 😄
- 10 ay
Yoo neşem her zaman yerinde ama bazen sinirleniyorum 😂
- 10 ay
Eee o da olur ara sıra çok doğal yani😂
- 10 ay
Bende bazen çok oluyor 😂
- 10 ay
Olanları kafaya takma salla. önemli olan keyfin 😂sen iyiysen gerisinin önemi yok nanay yani jfj
- 10 ay
Zaten bende hep öyle desem 😂
- 10 ay
Biliyorum desem😂
- 10 ay
Bil bil 😂
- 10 ay
Bilirim bilirim.😂
Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı. Boyle birsey https//youtube. com/shorts/tfZtA_HZuu8? si=-I-j74pNgM8J5MYj
220 Yorumla- 10 ay
bu dizi guzel mi? merak ettim de bakmadm hiç
- 10 ay
hmm merak ettim simdi
- 10 ay
Güzelmiş 😂
- 10 ay
@Cendere1910 izle begenirsen soyle sjsn
- 10 ay
hemen baslıym 🤭🤭
- 10 ay
iliskiler konusunda cok safm biraz uyanık olurum ise yarar dimi 😃
- 10 ay
@davetsizmisafirrrrrr bu aralar film bile izleyemiyorum ki 😂
- 10 ay
niye bende sozde bu aksam film izleyecektim unuttum😅
- 10 ay
@davetsizmisafirrrrrr zamanım olmuyorki fazla 😂
- 10 ay
zamn yoksa izleme sjjdj
- 10 ay
@davetsizmisafirrrrrr yok işte olunca korku filmi izlicem 😂
- 10 ay
sen korkar mısın
- 10 ay
@davetsizmisafirrrrrr ben korkmam
- 10 ay
bi de korksaydn zsjns
- 10 ay
@davetsizmisafirrrrrr 😂 korkmamak kötü bir şey aslında hissiz oluuosun
- 10 ay
sende oyle ol zjsn saka saka ben kaçtım iyi geceler 👋🏻
- 10 ay
@davetsizmisafirrrrrr usul kaç usul iyi geceler 🌹
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Batması gerekirse batar😀
13 Yorumla- 10 ay
Yenidenmi doğar diyosun 😂
- 10 ay
Hadi bakalim 😂
Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı. Sabah akşama ve 19 tane güneş gibi guluseyeen insan
10 Yorumla
10 aykaç oldu bilmiyorum
28 Yorumla- 10 ay
Çok diyosun masallah
- 10 ay
tam dogmadan battığı da oldu hic dogmadıgı uzun zamanlar da yani
- 10 ay
Birgün güzel doğar bak
- 10 ay
geceleri de severim alıstm beklentim yok😃
- 10 ay
Tamam sen dolunayda sev😂
- 10 ay
dolunay severimm
- 10 ay
Ama oda güzel ışık saçıyor
- 10 ay
evet
10 ayBiz ilelebet payidarız babayiğit
11 Yorumla- 10 ay
Güzel
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
10 aySayısı Oldu biraz ama hep hallediyorum
12 Yorumla- 10 ay
Yenisi doğuyor o zaman
- 10 ay
Evet
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
10 ayBir tane
15 Yorumla- 10 ay
Başka olmadimi
- 10 ay
Yok olmadı
- 10 ay
Sasirdim bak soleyim
- 10 ay
Neden yav
- 10 ay
Ben çok güneş hissettim gibi batanda ondan
10 ayBir kaç kez batirmisligim olmuştur saymadim
120 Yorumla- 10 ay
Saymadin demek
- 10 ay
Yok o kadar çok oldu ki sayamadim☺
- 10 ay
Maşallah maşallah ne günes ne güneş batmayan cinsinden desene 😂
- 10 ay
😉 hihiii evett sjds
- 10 ay
Bende doğmuyor güneş 😂
- 10 ay
Senin güneşin batmış artık doğmaz unut sen güneşin doğuşunu
- 10 ay
İstesem o güneşi yukarı çıkarırım her şey benim elimde unutma 😂
- 10 ay
Yok boşuna kandırma kendini 😂😂 batan güneş doğmaz daha
- 10 ay
Ben istemedimden güneş doğmuyor bunu sende biliyosun 😂
- 10 ay
Ben istesem doğacak gibiydi sanki 🤣🤣
- 10 ay
Ne bilim kız senin güneşini ben ben eğer güneşim doğmasini istersem benim için zor değil kafam rahat olsun diye doğdurmuyorum 😂
- 10 ay
Ne zamn doğacak senin güneşin sjjd
- 10 ay
Bilmem kafamdakini bulunca belki 😂
- 10 ay
Pehh emekli olunca ikinci baharını sana yaşatacak birini belki bulursun sjjs
- 10 ay
Gencim hala tazeyim öyle düşünme benden küçükler benden büyük gözüküyor renkli gözlü 😂
- 10 ay
Çok tazesin daha minnaciksin ufaklik🤣🤣
- 10 ay
Hahaha sen varya çok fenasin samsunlu getirme beni oraya 😂
- 10 ay
🤣🤣 bundan sonra ufaklık dicem taze oglan
- 10 ay
Taze oğlan 😂 boyum uzun ama 😂
- 10 ay
😂😂
Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı. Kalbimdeki güneş hiç batmadı
11 Yorumla- 10 ay
O zaman onu özel ayirmissin
10 ayBatsa ne yazar yeniden doğuyor
12 Yorumla- 10 ay
Yeniden güzelleri doğsun o zaman
- 10 ay
Anlaştık
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Basta da doğar o😅
16 Yorumla- 10 ay
Batiyorda ama 😂
- 10 ay
Yani gelsin uzulelim yeniden gelsin oda güzel aybus 😂
- 10 ay
Gelmesin mi benden uzak diyosun 😂
10 ayÇok kez saymadım
17 Yorumla- 10 ay
Olsun güzel güneşler doğar elbet
- 10 ay
Gerek yok gölge iyidir 😌🤣
- 10 ay
Haha dolunay verelim. 😂
- 10 ay
O da olur severim
- 10 ay
Tamam sana benden dolunay
- 10 ay
Teşekkürler 🌕
- 10 ay
Rica ederim 🌹
10 ayBatması gereken battı
14 Yorumla- 10 ay
Güzel doğması gerekende dolar 😂
- 10 ay
Öyle 😅
- 10 ay
Anlaştık 😂
- 10 ay
🫡🫡
- Aşk İlişkileri konusunda 27b cevap paylaştı.
10 ayÇok Liman yaktım da güneş bastırmadan
11 Yorumla- 10 ay
Bak buda güzel
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. Her gün batıp doğuyor 😁
111 Yorumla- 10 ay
Neymiş sendeki bu günes 😂
- 10 ay
Haha çok besledim civciv kanatta cirpiyormuyfun 😂
- 10 ay
Haha o nasıl oluyor
- 10 ay
Tabi sizin oraların yemekleri güzel yenir
- 10 ay
Erzurum 😂
- 10 ay
Niye Antep'in var mı 😂
Sayıyor muyuz 🫣
112 Yorumla- 10 ay
Say bakım 😂
- 10 ay
En güzeli fazlası zarar 😂
- 10 ay
Bak anlaştık 😂
- 10 ay
Yani ben anlasilmaliyim ona göre
- 10 ay
Bencede gayet anlaşılıyorum
- 10 ay
Tamam onayladım ben onu 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 503 cevap paylaştı.
10 ay3 3 4 kişi öldü ya 😂
11 Yorumla- 10 ay
Karar ver 😂
Aşk İlişkileri konusunda 10,7b cevap paylaştı. Benimkisi batıdan doğacak.
23 Yorumla- 10 ay
Batıdan yani hiç dogmucak 😂
- 10 ay
Doğru böyle iyi bro 😂
Gizli Üye(18-24)10 aySen inanmamaya devam et
122 Yorumla- 10 ay
Neye inanmamaya
Cevap sahibi10 ayHiçbirşeye
- 10 ay
Benim inanmadimi nerden biliyosun bakim
Cevap sahibi10 ayNe güneşler söndürmüşsün ya
- 10 ay
Bende çok güneş sönerde daha güneş olan olmadı 😂 sen kimsin
Cevap sahibi10 ayBen Dolunayım
- 10 ay
Sen dolunay 😂 bende güneşim dikkat et
Cevap sahibi10 ayKaranlık gecelere doğarım kurt yansıması da var hee 🤣
- 10 ay
Haha yok ya bozkurt seni 😂
Cevap sahibi10 ayEe işte
- 10 ay
Güzel oldu bidakine geldinde gizli bozkurt geldi de 😂
Cevap sahibi10 ayYok patilerimi gösteririm 😂
- 10 ay
Hani patilerin 😂
Cevap sahibi10 ay🐾. 🐾 🧸
🐾. 🐾- 10 ay
Tamam böyle biris yap 😂
Cevap sahibi10 ayYaptık işte daha ne istiyorsun 😅
- 10 ay
Taniyormuyun seni ben 😂
Cevap sahibi10 ay🙄 bilmem bul karayı al parayı
- 10 ay
Söylemen lazım ama 😂
Cevap sahibi10 ayYok söylemem sırrı kademim ben 😂
- 10 ay
Haha ama sanki tanıdım gibi bende kalsın 😂
Cevap sahibi10 ayPeküsü
10 aySaymadımm
11 Yorumla- 10 ay
Bayağı var
Hiç batmadı
11 Yorumla- 10 ay
Güzel
- Aşk İlişkileri konusunda 14,6b cevap paylaştı.
m 10 ayBaya oldu
11 Yorumla- 10 ay
İnşallah duzgunu gelir batmayani
Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Çok fazla
11 Yorumla- 10 ay
Duzgunu gelir birgün
Sadece bir tane
13 Yorumla- 10 ay
Oda aklında hep
- 10 ay
Gelir gene kalbine güzel doğan hayat devam ediyor
- Aşk İlişkileri konusunda 618 cevap paylaştı.
10 aybilmem saymadım yaa
15 Yorumla- 10 ay
Bayağı var o zaman
- 10 ay
vardılarr artık yoklaarr:))
- 10 ay
Yeni doğar artık 😂
- 10 ay
ümidim o yönde:))
- 10 ay
İnşallah olur ümitlerin☺️
10 ayBatan batana. d
15 Yorumla- 10 ay
Niye batıyor hep böyle 😂
- 10 ay
Bimiom. d
- 10 ay
Batiranlara kizalim o zaman 😂
- 10 ay
Kızalim. d
- 10 ay
Anlaştık 😂
10 ay4 kez battı o güneş
16 Yorumla- 10 ay
Kötü olmuş
- 10 ay
Olduğu kadar artık sonuçta sevdiğimiz kadar sevilmedik hiç bu hayatta ondandır belkide
- 10 ay
Seni seveni sev her zaman unutma
- 10 ay
Eyvallah öyle yapıcam her yaşanılan bir ders niteliğinde anlayabildikten sonra yoksa harici bir durumda aynı hatalar kaçınılmaz
- 10 ay
Doğru zaten yaşandikca öğrenilir her şey
- 10 ay
Öyle evet
8 ayKalbime bir güneş doğdu batırdığım güneşlerin hepsini tek seferde unutturdu.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)10 ayBilmem kaç
21 Yorumla- 10 ay
O zaman bayagi var
Cokkk
11 Yorumla- 10 ay
Bak kötü olmuş desene
Çok sayamamki
11 Yorumla- 10 ay
Olsun söylemen yeterli
Devamını Gör(32)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 