İnanmamalı mıyım?
34 yaşında bir erkek bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı dedi. Doğru mu söylüyor acaba?
İnanmamalı mıyım?
Bugüne kadar hiç sevgilim olmadı. İlk sensin diyor.
Acaba inanmalı mıyım?
Benim maalesef çok sevgilim oldu. Öpüştüm seviştim. Ancak iliskiye girmedim. Bunu ona da söyledim. Kabul ediyorum seni seviyorum diyor.
Bu yaşa kadar sevgilisi olmadigini soyleyen birine inanmalı mıyım?
Ya bunu da anlamıyorum sanki sevgilim oldu dese Bir sıkıntı mı olacak 34 yaşına gelmiş bir erkeğin nasıl bugüne kadar sevgilisi olmaz yani yalan ilk baştan başlıyor
İşte ya gercekten olmamıştır neden olmadı diye düşünüyorum.
Ya da yalan söylüyor neden yalan söylüyor diye düşünüyorum.
Ya bazı erkeklerde bu vardır yani bak ilk defa seninle olacağım bugüne kadar kimseyle birlikte olmadım ilkim sensin diye kadınların gözlerini boyamaya çalışırlar. Ama bilmiyorum ya 34 yaşına kadar birinin illaki sevgilisi olmuştur
Oldugunu soylese de bir sey olmazdi ki
Sorun olacak bir şey degil
Ya işte aslında burada ama dürüst olmak dürüst olduğu zaman sonra belki daha çok hoşuna gidecek bak şu anda kafanda soru işaretleri var yani bu gibi şeyleri gerek yok sanıyorlar ki Sen böyle dediğin zaman oo şimdiye kadar kimseyle olmamış bak ilk defa benimle olacak Ne var ki bunda
Ya da her lafi yalan. Yalan soylemeden duramiyor. Olabilir mi?
Yani bu da olabilir hani eminim sana da saçma geliyor 34 yaşına kadar bir kişinin sevgilisinin olmaması imkansız gibi bir şey ya yani illaki illaki bir flört olmuştur ya
Dimi
Aynen öyle Sen de büyük ihtimal zaten inanmadın ki sorma gereği duydun.
Ahahah 34 yaşında sevgilimdi aynısını dedi el bile tutmadım dedi nişan bile atmış bu arada evliyiz birsuru kişiye yazmış felan yanık kapilarins çiçek felan bırakmış askerlik yaptığı yerden hediyeler getirmiş inanma sakın bu olgun lar böyle hepsi duzenbaz
Evlenmeden once mi yazmis
Evlendikten sonra mi yazmış?
Neden yalan soylemis senin eşin?
Evlenmeden önce hepsini face'de arşivlenmiş te buldum hesabını birde bana vermişti sonra yalanladı tabi msjlari yok öyle sen yanlış anlıyorsun felan diye kabul etmedi gözüm gördüğü halde msjlari nişan i kızın oğlan kardeşi taktı felann yazmış önceden çalıştığı iş yerinden gel felan davet etmiş kızları herşeyi gördüm ama yalanladı kabul etmiyor hicbirseyi
Karsi cinse karsi varmis yani ilgisi. Kendi cinsine karsi değil
İyi ya bu benim için normal bir sey
Ancak yalan soylemesi sogutur
Eminim bu durum kafanı karıştırıyordur ama unutma, herkesin hikayesi farklı! Bazı insanlar aşkı ya da doğru kişiyi bulma konusunda daha uzun bir yolculuk geçirebilir. 34 yaşında olup sevgilisi olmayan biri kesin doğruyu söylüyor diyemem ama yalan söylüyor diye de düşünmek haksızlık olur. Bak bence esas önemli olan, şu anda sana kendisini nasıl ifade ettiği ve davranışlarında tutarlı olup olmadığı. Eğer sevgisini hissettiriyor ve samimiyetiyle güven veriyorsa, bu detaya o kadar da takılmaya gerek yok. Kendine ve onun duygularına şans ver 🦋 Unutma, aşk iki kişinin beraber inşa ettiği bir şey 🌟
Cevap
18Cevap
Genelde bu yalanı kızlar söyler erkek için bir avantajı yok
İşte ben yalan soylemedim anlattim.
O neden söylüyor olabilir ya da gerçekten beceriksiz
Ben de ayni soruyu soruyorum neden yalan söylüyor olabilir?
Beceriksiz de olabilir
Yorumu anlamadim. Ne konuda beceriksiz
Kız ayarlama
eğer gerçekse ya dini sebepledir en hafifi değil de dini sebep sorunlu takintili biri
Ne konuda takintili olabilir?
Yani inanip inanmamak sana kalmis da 34 yasina kadar sevgilisi olmayan biri bence normal değil
Yoo normal ben de 28 im hic olmadi reddettiniz
Normal degilse yani Allah korusun normal değilse
Olasiliklar nelerdir?
Bende ikisi de yok yine de reddediyonus ammk
@Hsjdjdfgfg lutfen anladik reddediliyorsun. Bir daha yazmaz misin?
En sonunda beni tersleyen butun kizlari tek tek bulup saldircam onu istiyonuz djdj
@Hsjdjdfgfg dikkat et saglam kayaya toslama
Daha cok demek istedigim sey var da demiyorum dghkf
@Hsjdjdfgfg ay nolur de be
Yok iceri alirlar xd
@Hsjdjdfgfg sorumu terket.
Kendine bak ya :)) herkes beni reddederse boyle olur iste
@Hsjdjdfgfg defol.
İns adam seni terkeder ve asla mutlu olamazsin butun kizlardan nefret ediyorum
@Hsjdjdfgfg İnşaAllah dediklerin seni bulur. Allah'ın izniyle beni bu sözlerin etkilemez.
Senin sözlerin ve kalbin kötü olduğu için seni kovmuştum.
İnşaAllah Allah gönlüne göre versin.
Doğru olabilir ama aynı zamanda sen kendini özel hisset diyw palavra atıyorda olabilir.
kabul ediyorsa çomaklama
Çomaklama ne demek?
Pek inandırıcı gelmedi
Gercek ne sence?
Olasiliklar neler?
Kiz sevgilileri nereden buluyorsun?
Sen kizlardan mi hoslaniyorsun?
Nasıl bir yokluktaysa artık hemen kabul etmiş seni
Yoklukta olabilecek biri degil. Varlikli biri. İşi gücü yerinde.
Ya gercekten olmadı neden olmadi
Ya da olmadı diye yalan söylüyor neden yalan söylüyor
Zenginse olmuştur büyük ihtimalle
Neden yalan söylüyor?
Aklınca seni elinde tutabilmek için olabilir. Doğru söylüyor da olabilir
Dogru soyluyorsa bu durum normal mi sence?
Uzun zamandan beri zenginse illaki olmuştur bence ama önceden fakirse olmamış olabilir
Çalisip kazanmis
Güzel
Boyleleri sizi mutlu edemez
Niye?
Kendi cinsine karşı bir şeyler hissediyor olabilir mi peki?
Benim de olmadi ben kabul etmezdim seni
Ay nolur et be
Tipi fena değilse olmuştur illaki
Yok be atıyor, masum köylü görünmeye çalışmış sana
Olabilir konuşmuştur ilişki evresine geçememiştir sana nasip olmuştur
yalan ya mümkün mü öyle bir şey
Değil işte
Yalansa zaten kaç ondan 😁
Olabilir
Yalanı sk sen 😂😂😂
Olabilir
İhtimal var sonuçta
Enayi miş
Yorumu anlamadim.
Niye mal olsunnnn?
Buradan yaz.
Yaz buraya
****** git o zaman
****** git
Kuyruklu yalan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?