Sevgili olamadan ayrı düştüğümüz birine tekrardan yazmak mantıklı mı?

Arkadaş olarak başlayıp konuştuğumuz birini sevmeye başladım her anlamda. Ama sanırım onun bende gözü yoktu ki konuşmayı kesti. Lakin uzun süre sonra karşıma çıktı instada. Cevap yazmak aptallık mı olur yoksa buradan doğan bir aşk hikayesi de izleyebilir miyiz sizce?

Sevgili olamadan ayrı düştüğümüz birine tekrardan yazmak mantıklı mı?
Cevapla