Duygusal anlamda bir şeyler hissetmeyen birisi eski sevgilisi ile anısı olan bir şeye tepki verir mi?

Güncellemeler
10 ay
Hiçbir şey hissetmeyen birisi nasıl ve neden tepki veriyor? Biri de mantık çerçevesinde bunu açıklar mı? Çünkü ben bitirince tepki de vermiyorum. O anı da bir şey ifade etmiyor. Çoğunlukla anısı olan şeyi unutuyorum veya aklıma gelse de o anının bende hiçbir etkisi olmuyor.
Duygusal anlamda bir şeyler hissetmeyen birisi eski sevgilisi ile anısı olan bir şeye tepki verir mi?
Cevapla