Kadın beyni acı çekmeyi travmatik ve tanıdık gördüğü için aşık olması tetikleniyormuş.
Kadınlar nasıl acılardan hoşlanıyor? başta ilgi gösterip bir anda kesmen lazım demişti birisi.
Kadın beyni acı çekmeyi travmatik ve tanıdık gördüğü için aşık olması tetikleniyormuş.
Kadınlar nasıl acılardan hoşlanıyor? başta ilgi gösterip bir anda kesmen lazım demişti birisi.
Cevap
3Cevap
Aklı başında hiçbir kadın kendisini üzen biriyle devam etmez
Yoo ben başta sevdiğim sonra davranışlarından dolayı soğudugum oldu
Üzüyodu soğudum 🙂
Yoo gayetde beğenilen biriyim takibinde var çocuk yapmak zor değil herkes 2, 3 çocuk yapıyor yaşın önemi yok yeterince saglıkliysa Yapalir
cocuk yapmak için mi evlenecem çok saçma sevmiyosam midem almaz evlenmem
*Talibim
Yanlıs kafadasın bu kafada biriyli hicbi kadın birlikte olmaz güzel değil büyük diye üzulmeyi mi hakediyor insan lar
Kalbin kirlenmiş baya
Bu tarz şeylere bağlanan insanlar vardır elbet ama ben öylesinin yeddi ceddine küfür eder unuturum
Yok kanka öyle bir şey
Yenisini bulurum ahaha öyle de yaptım daha neler ya 😂😂
Evdeki bir şey bozulsun. düşünüp durur nasıl halledeceğim diye.
Benim her zaman mantığım senin bunu diyenleri dinleyip hayatına uygulamaman
Sanırım sevince kendi benliğini arka planda bırakıyorsun bu çok yanlış kendi sınırların olacak tabikide bu seni kötü birisi yapmaz nasıl ki birisi senin dediğin her şeyi onaylarsa sen ona değer verilecek biri değil diyip kale almazsan aynı durum
Kısaca çok ilgi alaka yok kendini geliştirmeye odaklan hayatının merkezi sen ol
Anlamamışsın aynen böyle devam utanmıyorsun son yazdığın şeyi söylerken
Bütün bu oyunların hiçbir işe yaramadığı biri karşına çıkar ve sen acı çekersin
Bitsin, elinde olanlarla idare edeceksin. Mesela kadına baglandin diyelim diğer kızları eledin. O kadın seni bırakırsa mal gibi ortada kalırsin, o yüzden kadınlara belirli engeller koymak acı çektirmek ve kıskançlık göstermek lazım.
Kadına değer verirsen saygı gösterirsen her tarafı ayrı oynar, yine savruk heriflerin altına yatar
Öyle bi şey yok benve kendi adıma konuşuyorum eğer ben acı çekiyosam bi ilişkide o bana iyi gelmiyodur direkt soğutur beni
Kanka iyi misin böyle şeyler yapma ilişkin biter konuş sor anlayış önemli hayvan olmaya ne gerek var
Zihniyetin berbat
Fazla yüz vermemek lazım, orası kesin :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Site kuralları gereği buna cevap veremem, anlayışın için teşekkürler 🧚🏽♀️