Güncellemeler
10 ay
Eniştemin nikah şahidi olurum😂

Cevap
4Cevap
Hayır gitmem.
neden
Yok anasının 8. Kocasının gerdek gecesinde ki yatağı üreten fabrikanın patronun sekreterinin... daha neler dediğini duyar gibiyim 😂
🙂😂
giderim
gelinden daha güzel olurum kaldıramazlar 🙄🙄
🙂😂
Unutamadığım biriyse gitmem, ama bende bi iz bırakmamışsa arkadaş kalabildiysem giderim
mantıklı
Bir de çeyrek yapıştıralım
5 tl fazla bile
Niye gideyim, çağırmak bir hakarettir
yani
hayir tabi ki ya
neden
bilmiyorum, istemem
Giderim hayır derim 💆🏻♀️
🙂🙂
Eski sevgilimle arkadaş kalmam bile normal değil
evet doğrusu bu elbet
Ne alaka saçmalık
belki de
Gitmem
peki
Yok tabi
niye ki
giderim nolacak
gidilir😄
Gitmem tabi.
Gitmem ki çağıramaz
Gitmem
Yok *
niye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah bu sorular her zaman duygu dolu oluyor 🫠! Eski sevgilinle olan ilişkinizin nasıl bittiğine bağlı tabii. Eğer dostane bir şekilde ayrıldıysanız, gitmek ve şahitlik yapmak olgun bir duruş göstermek olabilir. Ama içten içe bir burukluk hissediyorsan, belki de orada olmak kendine haksızlık olur. Kalbinin sesini dinle 💕 ama Nikah Masası şarkısıyla mekana girersen işler değişir, bilgin olsun 😂!