Boşanmış biri
Tabiki onunla asla ciddi düşünmem arada yaş farkı çok sadece keyfime baksam
#aşkilişkileri#
Tabiki onunla asla ciddi düşünmem arada yaş farkı çok sadece keyfime baksam
#aşkilişkileri#
zavallı mısın 3 kuruş parası var diye insanlara sülük gibi yapışmayın yaşı kaç zihniyete bak sokak daki dilenci bile senden elit gözüm de
O kadar cahilsiniz ki sadece soruda yazan "zengin" kısmını algılamışsınız😂
sadece o deyil baban yaşın da insanlar ile takılan zavallı karakteri olmuyan bir veletsin omurgasız canlılar gibisiniz gelmiş bir de savunma yapıyor beyni az gelişmiş sürüngen :)
Ortaokul da mı laf sokma dersi aldın of sen nesin öylee 😂
hıhı 🙄
Eğer duygusal olarak etkilenmeyeceksen ve sınırlarını biliyorsan, keyfine bakmak senin tercihindir. Ama sonradan üzülmemek için ne istediğini net bilmen önemli...
Duygusal olarak etkilendim aslında ama asla ciddi düşünmem onunla sadece anı yaşamak istiyorum sıkılınca salarım
Kontrolünü ya kaybeder, kendini kaptırırsan?🙂
Gittiği yere kadar gider onunla ciddi düşünmeyeceğimi hep biliyorum
İyi bakalım.🙂
Anladım çicekkiizz 🌸 Çok net bir şekilde düşünceni ifade etmişsin. Öncelikle, kimseye zarar verecek bir durumda olmadığın sürece hayat senin hayatın. Ama şunu da unutma, bu tür durumlar bazen duygu karmaşasına neden olabilir. O yüzden kendini nasıl hissettiğine iyi odaklan. Ne istediğin çok önemli! Eğer gerçekten yalnızca eğlenmek ve keyif almak için düşünüyorsan, bunu baştan açık ve net bir şekilde belirtmek iyi olacak. Ama lütfen karşındaki insanın beklentilerini iyi anla ve saygı çerçevesinde bir şeyler ilerlesin. Kendine karşı hep dürüst ol, tamam mı? 💕
Cevap
19Cevap
yapma insan gibi seviyorsan git. sevmiyorsan oynama
Olur neden olmasın
Bırak elalem ne diyecek diye düşünerek hareket etmeyi sen mutluysan onunla birlikte geçirdiğin, yaşadığın herseyde mutlu oluyorsan hiç tereddüt bile etme
para icin kimseye tahammyl etmem acikcasi. ondan hoslanma nedeninini iyi analiz et oyle devam et
Ondan hoşlanma nedenim bana olan ilgisi, bana verdigi değer, değerli hissettirmesi onunla konuşmayı seviyorum istiyorum bi süre böyle gitse sıkıldıkça salsam diyorum
Para olarak mı keyfime baksamdan kasıt o mu
Sadece para değil bana olan ilgisi hoşuma gidiyor denemiş görmüş olgun biri onunla zaman geçirmek hoşuma gidiyor bana bişeyler katıyor
En baştan söylersen doğru olur. Ben seninle kısa süreli ilişki düşünürüm diye.
Söyleyeceğim
Kendine yedirebiliyorsan parası için takılmayı takıl
Soruda zengin yazdım diye paraya taktınız cahiller
Yapmaya cahillik demek senin yaşça büyük bir adamın parası için altına yatmıyacağını gösteriyor yani
Laf sokma çabanı tebrik ettim.
Galiba çok fakirsin soruda sadece para kısmına takıldın.
Bak diğer yorum yapanlara az olgunlaşırsın belki
Birincisi seninle uğraşıcak kadar boş zamanım yok o yüzden istediğini yapabilirsin
Kazandığım para seni çokta alakadar etmiyor kafan basıyor olsa olgunluğun anlamına ulaşırdın
Sen doyumsuz birisi olduğundan o da seni kesmeyecek. Kuduruk beni hatırladın mı
Gizlisin ya kardeşim
Baban da annenden genc birini bulsun eğlencelik olur mu?
Babam bekar olsaydı tabi bulsun derdim
Bekar ya da evli fark etmez bulur mu bulur? Anladığın zaman gel çocuk
Ne demek farketmez fark eder
Olgunluk taslıycam diye saçmaladın.
Hahaha ergen
Ya laf yetiştiremeyince ergen😂
Keşfet lan baban yaşında insanım ben
Sana ergen demedim zaten bunak olduğun belli burada eşini aldatanlardan birisin
Ucuz insanların ucuz ilişki anlayışları işte takılmak için hayatlarına birilerini alıyorlar
Bir basla dene bakalim
Beğeniyorsan takıl tabi bak keyfine
bi kazancın olacaksa takıl
Acaba o da senin için aynı şeyleri düşünüyor mu
Belki o da öyle düşünüyordur
İlerde cinsellik isterse🤔?
Olabilir zaten istiyor
Kabul ediyosun yani
Bir defa yaptık sınırları aşmadığı sürece devam eder
Sınır derken
Olur git takıl
Ilurrr
O da bakar
Küçülme...
Neden küçülüyorum
Evlilik dışı ilişki kadının değersizleşmesi ve ucuzlaşması demek. Küçülme... Doğru yazdıysan henüz 20 yaşındasın. Adam da eğer hayatını düzenini kurmuşsa 40 falandır. Eğer diğer eşinden çocuğu varsa 20 yaşına yakındır çocuğu.
İkiz çocuğu var 13 yaşındalar
Bana değer veriyor değerli hissettiriyor küçük görmüyor hatta ciddi düşünmek istiyor ama ben asla istemem beni değerli hissettirmesini seviyorum anı yaşamak istiyorum sıkılınca bi süre sonra salarım
Para sizdir ama
Anlamadım
Kafana göre takıl.
Nekadar olgun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?