32 senedir hiç sevgilisi olmamış erkeğe evlen demek çok saçma değil mi?

32 senedir hiç sevgilisi olmamış erkeğe evlen demek çok saçma değil mi?

Ben 32 yaşındayım ve bugüne kadar hiç sevgilim olmadı. Akrabaların sürekli "Ne zaman evleniyorsun?" diye baskı yapması iyice bunalttı. Zaten ben evliliğe karşıyım ve bu durum bütün baskıyı iyice anlamsız hale getiriyor.

32 yıldır bir ilişki bile kuramamış, kimsenin beğenmediği birine "evlen" demek ne kadar mantıklı? Üstelik, mesele sadece bu da değil; asıl sorun çirkin olmam. Evlensem bile doğacak çocuk da bana benzeyeceği için o da çirkin olur. Bu yüzden de "32 senedir hiç sevgilisi olmamış erkeğe evlen demek çok saçma değil mi?" diye bir başlık açıp içimi dökmek istiyorum. Belki de yalnız olmadığımı anlarım.

Aşırı derecede saçma o zamana kadar olmadıysa ondan sonra da olmaz
Yok değil ya bulursun önünde uzun bir yol var (pembe 🐽popoluyum gereksiz konuşurum yalandan)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
32 senedir hiç sevgilisi olmamış erkeğe evlen demek çok saçma değil mi?
Cevapla