
Ben 32 yaşındayım ve bugüne kadar hiç sevgilim olmadı. Akrabaların sürekli "Ne zaman evleniyorsun?" diye baskı yapması iyice bunalttı. Zaten ben evliliğe karşıyım ve bu durum bütün baskıyı iyice anlamsız hale getiriyor.
32 yıldır bir ilişki bile kuramamış, kimsenin beğenmediği birine "evlen" demek ne kadar mantıklı? Üstelik, mesele sadece bu da değil; asıl sorun çirkin olmam. Evlensem bile doğacak çocuk da bana benzeyeceği için o da çirkin olur. Bu yüzden de "32 senedir hiç sevgilisi olmamış erkeğe evlen demek çok saçma değil mi?" diye bir başlık açıp içimi dökmek istiyorum. Belki de yalnız olmadığımı anlarım.
Aşırı derecede saçma o zamana kadar olmadıysa ondan sonra da olmaz
Yok değil ya bulursun önünde uzun bir yol var (pembe 🐽popoluyum gereksiz konuşurum yalandan)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer