Sevgilim o kadar soguk ki neden aldigim hediyeyi cope atiyor ki?

4 Nisan gondola binerken tanıştık ınstasini istedim konuşuyorum çok güzel gidiyo numaramı aldı çıkma teklifi falan tam harika gidiyo bu arada ailem baskıcı istediğim zaman çıkamıyorum ama binbir türlü yalan söyleyip onla buluşmaya gidiyorum hatta babam evdeyken 5 dakika görsün diye mahalleye çıktım abilerim mahalledeydi o riske rağmen çıktım beni ilk buluşmamızda almaya geldi okul çıkışı cafeye gittik oturduk çok harika sonra telefonundan eski sevgilisiyle fotoğraflarını gösterdi silim mı dedi sen bilirsin beni ilgilendirmez dedim sonra hediye yaptım plakasiyla tablo verdim hediyesini beğendim dedi bi kaç gün sonra dedi babam görür diye çöpe attım bisey demedim ona da geçen gün arkadasimin hesabına girdim bakım bisey paylaşmış mı diye benim ig yok şu an gizlemiş sordum yanlışlıkla olmuştur dedi tamam dedim onada sonra neyleyim istanbulu şarkısını koymuş bi stye alla alla yazdım neresi burası falan dedi goturim istersen dedi Dedim beykoz daha güzel oda dedi beykozda mı oturuyosun sen baska kiz sandi beni ve ben soylemistim arkadasimin hesabindan sana istek aticam diye sonra dedim benim sen canım misin oda sey yazdi yenge ben onun arkadasiyim ben yavsicaktim kiza dedim niye onun hesabindasin dedi yenge nolur soyleme ona falan aksam kendi hesabindan yazdi sormadim da kendisine oyle sonra motorla kaza yaptık bana sormadan beni şahit yazmış bisey olmadı ama sormadı son zamanlarda aşırı ilgisiz söylüyorum bana dediki yoksun şu an il dışındayım 1 aylığına bende dedim madem yokum bundan sonra hiç yokum dedim oda bana boş yapma uyanınca konusucaz dedi sürekli çalışıyo sürekli gözünü para mı bürüdü anlamadım arıyorum her seferinde diyo basım agriyo kapatıyorum pat kapatiyo seviyorum ayrılmak istemiyorum 6 ay oldu ilk 2 ay çok güzeldi hayatında başka biri mı var acaba bazen sinirle ayrılalım diyorum hayır diyo ama bende çok seviyorum ne yapmalıyım akıl verin biraz lutfen

Sevgilim o kadar soguk ki neden aldigim hediyeyi cope atiyor ki?
Cevapla