2 yıllık uzak mesafe iliskim var hic yuz yuze bulusmadik yarin ilk kez bulusacagiz?

2 yıldır tanışıyoruz sosyal medyada tanıştık aynı şehirde yasiyormusuz zaten kendisi yurt dışında çalışıyordu isi nedeniyle 2 yıl gelemedi bende şehir dışında okuyorum hep telefon üstü oldu ilişkimiz yarın ilk defa bulusacaz önceki ilişkimden sonra yeminimi ilk defa bozdum onunla güzel bi ilişki yürüttük uzaktanda olsa ama şimdi korkuyorum ya burdaki eski kız ortamlarını eski arkadaşlarını özlerse buraya geldiğinde onları görünce benimle değilde onlarla zaman geçirmek onun daha çok hoşuna giderse ve yarın güzel gitmesse hiç bisey ne yapmam gerekiyor şimdiden bu kadar kafamda kurmam doğru mu onu da bilmiyorum

2 yıllık uzak mesafe iliskim var hic yuz yuze bulusmadik yarin ilk kez bulusacagiz?
Cevapla