Benim yoksa onun da yoktur benim varsa ona da o şansı tanımak zorundayım yani olmaması gerekiyor iletişim kestiğimiz arkadaşlarımız üzülüyor kırılıyor onları bir nevi haksızlık ediliyor ama olması gereken bu aslında
Hayır, karşı cinsten arkadaş olamazlar bence. İlişki dediğin karşılıklı güven ve saygı işi, eğer böyle bir sınır varsa zorlaşır. Sevgi varsa kıskançlık değil, sadakat olur. Tabii herkesin sınırı farklıdır ama benim için bu net: sevgilimin ya da eşimin karşı cinsten yakın arkadaşlığı olmaz.
Benden önce olabilir. Ben hayatına girdikten sonra tek karşı cins arkadaşi ben olmalıyım. Benim doğama aykırı imkansız bir durum. kıskançlığı falan filan geçtim kıskanç bir insan olmamakla birlikte 2 karşı cinsten arkadaş olamaz kanaatindeyim.
En iyi görüşü hakettin 👏🏻 kesinlikle sevgilin varsa ve evliysen karşı cinsten arkadaş olmamalı ne kadar arkadaş bile olsa onunla samimi olmak aldatmaya girer
Bu tamamen güven meselesi ya, eğer ilişkin sağlam ve partnerine güveniyorsan neden olmasın 😌. İnsanlar arkadaşlık ilişkilerinde cinsiyet ayrımı yapmamalı bence. Ama dediğim gibi, sınırlar ve karşılıklı saygı çok önemli. Bu yüzden benim cevabım: Evet, olabilir! 🌸😊