Siz mesajlaşır mısınız veya bu duruma müsaade eder misiniz?

Siz mesajlaşır mısınız veya bu duruma müsaade eder misiniz?

Bana göre bu aldatmaya girer.
Çünkü biriyle sevgiliysen, karşı cinsten biriyle gizli gizli yazışmanın açıklaması olmaz. Masum dense bile, niyeti ve gizliliği sorgulanır.
Sevgilinin haberi olmadan, bir başkasıyla flört eder gibi yazışmak; fiziksel bir temas olmasa bile duygusal anlamda bir ihanet gibi gelir bana. Çünkü sadakat sadece bedende değil, zihinde ve kalpte başlar.
Kısaca:
Bir ilişki içindeyken başka ihtimallere açık kapı bırakmak, sadakatin ruhunu zedeler.
O yüzden evet, bana göre de bu aldatmadır.
Konuşma şekline bağlı olarak Hayır eğer müstehcen bir konuşma geçiyorsa Tabii ki bu doğru değil ama Arkadaşça konuşmada Herhangi bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum
Ne konuştuklarına ve nekadar süre konuştuklarına göre değişir
O mesajın içeriğine bağlı her şey ☺️
Bence burada önemli olan niyet ve sınırlar! İletişim tamamen dostane mi, yoksa romantik bir alt metni mi var? Eğer sevgilinle bu konuda bir anlaşmanız yoksa, bu durum güven sarsabilir. Ben flörtleşme ya da niyeti belli olmayan bir mesajlaşmayı hoş karşılamazdım. Ama dostça, saygılı bir yazışmaya neden olmasın? Güven, her şeyin temeli! 💕📱
Cevap
12Cevap
ne konuştuğuna bağlı bence ve saklamaması lazım.
Ne konuştuğu ve ne sıklıkla konuştuğuna göre değişir. Düzenli bir sohbetse bence aldatmaya girebilir. Mağara adamı diyebilirsiniz ama bence bir kişinin karşı cinsten yakın arkadaşı olmamalı. Arkadaşı olabilir ama yakın arkadaş olamaz. Birlikte buluşmalar vs olmamalı. Sohbet de aynı şekilde. Düzenli ve sık sohbet ediliyorsa aldatma sayılabilir
Tabi aldatmak sayılır. Buna eski flortletriyle konuşmak, sosyal medyada kızları takip etmek de dahil.
Yazışmanın içeriğine göre değişir ama devamlı bir yazışmadan bahsediliyorsa evet tabii ki aldatmaya girer
Devamlılık teşkil etmiyorsa girmez ama diğer türlüsü tehlike arz ediyor. Ben sevgilimin böyle bir şey yapmasını istemem.
Başkasıyla o anlamda konuşuyorsa ben tamamen çekilirim aradan, başkasında aklı olan ve konuşan insanla işim olmaz
Girer tabikide ve kimsenin böyle birini bilerek tanımak isteyeceğini sanmam eğlenecek insan olur böyle kişiler
eger konusma flort icerikliyse tabi ki evet
Yok be o kadar da değil medeni insanlarız herkes herkes ile konuşabilir
Sevgilisi olan biri karşı cinsle "flört" anlamında konuşuyorsa, ihanet etmiş sayarım
Yok be sıkmayın bu kadar yazışsın ne var ya adam uzayda yasamıyor ki Elbet yazar konuşur
Kiminle yazıştığından çok ne konuda konuştuğu dur önemli olan..
Ne konuştuğuna bağlı. Kıskanç olabilirim ama mantıksız değilim :d
Arkadaşsa tamam ama mesafe korunmalı
Onun dışında olmaz
Bana yapılmasını istemediğim şeyi sevgilime eşime yapmam adam olan zaten yapmaz
Aldatmaya girer bana göre ama ne manada ve nev konuda konuştuğuna bağlı.
Nasıl konuşuyor? Arkadaşı ise aldatma saymam
Konu önemli şimdi bilmeden hayır da denmez ki
Girer yani mantıken ndndej
Nasıl yazıştığına bağlı..
Hangi niyetle ve nasıl baktığı önemli
Ne konuştuğuna ve sınırına bağlı
İçerik önemli.. ve saklamamasi lazım
Eşim var yazışıyorum. Konuşuyorum sadece
Girer
Elbette
Sevgilisini cepte tutmaya girer
Evet sayılır
Girer
Girer
Yakın arkadaşı ise girmez
Kesinlikle girer
aldatmaya girer
Aldatma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?