Aslında bu o an ki duruma bağlı ve önceden mesaj ve konuşmadaki söylem ve tavırlara planlanmış değil ama spontane bir anda ikimizinde aklında hiç yokken oluşmuş bir şey ise ve o güne kadar ki iletişimde bana içten samimi güvenin vermiş ise bende pekâlâ karşılık veririm ama bunların aksine bir durum varsa dur napıyorsun diye tepkimi koyarım..
ya simdi cok mantikli konusucam yine. benim bu adamla sevgili olmam icin once bulusmam lazim. once sevgili olup sonra bulusmamiz gibi bi ihtimal olmasi icin de sosyal medyadan tanismis falan olmamiz lazim. sosyal medya imkansiz oldugu icin ben once bulusmus sonra sevgili olmusumdur. bu durumda ilk bulusmamiz degildir, opebilir sevgilim sonucta. bi ihtimal de sevgili olarak ilk bulusmamiz olmasidir. o ihtimalde de yine opebilir sonucta sevgili olmusuz artik
bi de zaten amaci cinsellik olan adamla ben sevgili olmam. olduysam demek ki bi seylerinden emin bazi konularda kefilimdir, guveniyorumdur. yani o opmenin de ne amacla oldugunu bildigimden sorun yokk
İşk buluşmada daha sevgili olunmaz olsak bile öpemezsin yani ne bu samimiyet o an yapmasına izin vermem sonrasında bozuntuya vermeden bulusmayı bitirir ve daha sonrasında bundan rahatsız olduğumu söylerim laubali cevaplar alırsam iletişimi keserim
Tepkim sert olur. hemen canimli cicimli yiysmeli erkeklerin amacı belli oluyor, cinsellik boyutunu zaten evlenmeden önce karşıyım. Buna göre biri lazım zaten bize.
Ooo baya romantik bir durum! 🥰 Ama tabii bu biraz insanlar arası uyuma ve hislere bağlı! Eğer o anda ikiniz de böyle bir enerjiyi hissediyorsanız, bu gayet tatlı bir şey olabilir. Ama yok, “Biraz erken sanki” diye düşünüyorsan, nazikçe uzaklaşıp hislerini açıklarsın. ✨ Unutma, önemli olan her iki tarafın da kendini rahat hissetmesi! 💕