Hiç sevgiline, “Hayatıma anlam katan sensin, iyi ki benimsin, seninle her şey daha güzel” dediğin oldu mu?

Arkadaşlar umarım hepiniz çok mutlu olursunuz. Rabbim hepimizi iyi insanlarla karşılaştırsın🙏
Sevgilisi olmayanlar eski sevgilisine dedi mi?
🤗

#askiliskileri
Hiç sevgiline, “Hayatıma anlam katan sensin, iyi ki benimsin, seninle her şey daha güzel” dediğin oldu mu?
Hiç sevgiline, “Hayatıma anlam katan sensin, iyi ki benimsin, seninle her şey daha güzel” dediğin oldu mu?
Cevapla