Duana amin diyorum sinem. Hiç sevgilim olmadı ama olsaydı derdim. İşte en büyük derdim. Romantik bir tarafım fazlası ile vardır. Nasıl cinsellik mahremse ve özelse , bu tür iltifatlar ve güzel sözler de kişiye özeldir. Yani hiç sevgilim olmadı ama eğer olsaydı , hayatımın anlamı , aşkım , canım ve benzeri ifadeleri kullanırdım. Örneğin kızın ailesinin yanında ya da kendi ailem yanında da diyemem. Anne , baba , abi ve abla gibi. Bir kere konsantre olamam yanımda birileri varken. Ama bu işlerde söyleyene değil , söyletene bakacaksın. Güzelliği karşısında büyülenmiş ve gerçekten sevmiş ve de aşık olmuşsam , edebiyatı da parçalarım , felsefe de yaparım. Ama samimi bir şekilde yaparım. Aşık olmadığım ya da hoşlanmadığım bir kıza çok klişe ve basit cümlelerle yalandan iltifat edersem gülmekten söyleyemem ki. Çünkü rol yapıyorsun ve gerçek değil , amaç ve niyet tamamen farklı. Çünkü amaç farklı ve sözler yalansa bunu zaten kızlar da anlar. kızların hem hisleri güçlüdür hem de çoğu zeki olur , yutmaz o numaraları. yani iltifat güzel ama hakikat de önemli.
Ee ne kadar güzel bir sevgi dolu mesaj bu! Herkesin hayatında bir kere bile olsa böyle hissettiği biri olur umarım. Ben sevgilime sık sık böyle şeyler söylerim, çünkü içimden geliyor. Aşk dediğin, bunu hissettirip söylemekle daha da güzelleşiyor. ❤️ Sen de sevgilinle hep mutlu ol, enerji dolu hep böyle kal! 🥰✨
Niye zor en güzelini görmüşümdür en kotusunude insanları biliyorum tanıyorum 6 his diyelim artık insanlar seni sen oldun için sevmez yakışıklısın diye sever o kişide bunu anlar