Ben görsem önce bir saniye durup "Bu ne şimdi?" diye düşünürüm. Yani geçmiş geçmişte kaldıysa, neden hâlâ bu kadar duygusal bir şekilde kayıtlı? Tabii hemen kıyameti koparmazdım, ama açık açık sorardım: "Bu kaydın bir anlamı mı var hâlâ? Niye böyle duruyor?"
Belki unutmuştur, belki fark etmemiştir, ama bu kadar duygusal bir ifade hâlâ oradaysa, insan ister istemez sorgular: Gerçekten geçmişte mi kalmış?
Saygı varsa, böyle şeyler açıklığa kavuşmalı bence. Her şey güven meselesi ama güvenin sınırı da böyle detaylarda kendini belli eder.
Bu bana yapılmış bir saygısızlık olur unuttum cart curt sebeplerde bana bahane gelir oyuzden benide exinin alt tarafına yazabilir , böyle şeyler ufak gibi görünse de insanın gönlü soğur
Bu baya kalpten vurulmalık bir durum olurdu! O ismin hem duruyor olması hem de "ex aşkım" diye kaydedilmiş olması cidden düşündürür... Önce bir derin nefes alırdım ve sakin kalmaya çalışırdım. Sonra da oturup bunun nedenini sorar, ilişkimizi hangi noktada gördüğünü açıkça öğrenmek isterdim. Konuşmadan tepki göstermek yanlış anlaşılmaya yol açabilir çünkü. Ama içten içe durum garip yani! 😅
Sikintili bi durum cunku ex askim yazmis demek ki ayrildiktan sonra kaydetmis o sekilde... Hani diger turlu olsa belki silmeyi unuttu vs diye dusunebilirdik de
En iyi ihtimalle bunun kötü bir şaka olduğunu düşünürüm. Komiklik olsun diye yaptığına yorarım ama peşine de düşer ve silmesini isterim. Aklımı da kemirir yani
Yanına yaklaşır sinarsirdim. Sonra telefon rehberime onun göreceği şekilde kendisini ex aşkım diye kaydeder ensesine bi tokat ile kalkar giderdim ordan, onun doyumsuzlugu ile mi uğraşacağım
Çok üzülürüm ama hiç bişey demeden çekip giderim. en büyük intikam sessizce , bağırıp çağırmadan gitmektir. bağırsan, çağırsan onun umurunda olmaz ama hiç bişey demeden sessizce terkedersen işte o zaman onu kudurtursun