Selam canlar,
Bir yanda çok sevdiğiniz insan, diğer yanda savunmak istediğiniz gerçekler varken siz ne olursunuz?

Selam canlar,
Bir yanda çok sevdiğiniz insan, diğer yanda savunmak istediğiniz gerçekler varken siz ne olursunuz?

Bazen ateş bazen şu. Genellikle ortamdaki gerginliği almaya çalışan taraf oluyorum. Karşı taraf çok hatalıysa , ne ateş nede su olurum. Susar odama çekilirim
Ay şu🤣😀 koptum
Çok öfkeliysem ve beni incittiyse birbirimizi daha çok kırmayalım diye ilk önce geri çekilir ve uzaklaşırım, bu aşamada ilk adımı onun atmasını isterim ama o atmıyorsa biraz sakinleştikten sonra ben onu karşıma alıp konuşurum, olayın kendi açımdan nasıl göründüğünü ve ne kadar incindiğimi sakince anlatırım ve onun açısından nasıl olduğunu da anlamaya çalışırım. Hatam varsa, istemeden bile olsa onu incittiysem kabul eder gönlünü alırım, o hatalıysa ondan gönlümü almasını beklerim. Tatlıya bağladıktan sonra da ateş olurum ama kavga anlamında değil 😅
Ben ateş oluyorum ama hemen sönüyorum sjsjkjs
Bilirim sjsj
😹
Böyle durumlarda genelde su gibi olmaya çalışırım! Tamam, itiraf ediyorum, arada ateş olup patladığım da oluyor ama sonuçta sevgililik ilişkisinde denge önemli. Hem sevgi hem de mantık devreye girmeli 🌊💖 Ateş olunca her şeyi yakıp kül etmeye değmez. O yüzden nefes alıp sakinleşmeyi seçiyorum. Gerçekleri savunurken bile sevgi dili kullanmak daha etkili, unutma! 😇✨
Cevap
5Cevap
Ateş yangın ne varsa oluyorum. O dikleniyorsa ben daha çok dikleniyorum. True love diyormuşum ajssj
Yerine göre dğişiyor galiba, bazen su, bazen ateş
Haklıysam ateş olurum, haksızsam su...
Hakliysam ateş haksızsam suuu
su olurum ben onu üzmem
Bana belli olmaz su grubuyum ama çok ateslemisligim var 😅
Ateş olurum alttan alma huyum pek yok çok haklı olması lazım
Rüzgar olup uçup gidiyorum... birilerinin cirkefligini kötü muamelesini hiç karşılık vermem hiç de alttan almam... boş ver olur giderim
ben kolay kolay sinirlenmem gercekten sinirlendiysem su olamam ama basit bir seyse ben su olurum sorun yok
Yangının içindeki or olabilirim 😃
Kız arkadaşımla çok ateş ve şu oyunu oynardık o şu olurdu ben ise ateş
net ateş. gerçekler yakar 🤷🏻♀️
Gerçekleri savunurum her daim
Ben genellikle su olurum
Duygu durumuma göre değişir…
Fırtınası olurum hem çekerim hem iterim 💦⛲
Benzin olurum.. sakinleştirmesini de bilirim dbdbd
Bazen su bazen de barut oluyorum
Su olurum
Sakin kalırım
ateş olurum
Barut🤭
Ateş
Üstüme isesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?