Aşk İlişkileri Sevgilinle veya eşinle kavga ettiğiniz de susan taraf mısınız? Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Ben konuşarak çözüleceğini düşünüyorum susmak zarar verir sizce çözüm müdür susmak? Sevgilinle veya eşinle kavga ettiğiniz de susan taraf mısınız? Cevapla Sevgili Soruları Sevgi Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
wildmoongirl Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 99% +1 yıl böyle durumlarda susmak kayıtsız kalmak oluyor. bir şeyleri düzeltmek, değiştirmek ve sorunu çözmek isteyen kişi susmamalı. çünkü araya soğukluk giriyor detaya katılıyorum. 1 2 Yorumla Demir666 +1 yıl Bravo olması gereken budur Yorumla wildmoongirl +1 yıl teşekkürler. 🍭 Yorumla
TauredKraliçesi Takip Et FenomenGuru Yaş: 25 +1 yıl Bağırmaktan nefret ediyorum. 1 1 Yorumla Demir666 +1 yıl Bağırma hep gül 🌹😊 Yorumla
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı. Susarım ve beklerim 1 0 Yorumla
sevdalıkadınnnn Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 55% +1 yıl Susarım genelde çünkü susmasam ağlarım insanların karşısında ağlamaktan nefret ederim bu eşimde olsa 1 0 Yorumla
mutsuztospik Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,7b cevap paylaştı. Genelde susan tarafim 1 0 Yorumla
Demonist34 Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 335 cevap paylaştı. Uzatırsa terk eden tarafım ✅ 1 0 Yorumla
bilmeyen_bir_adam Takip Et Xper 7 Yaş: 41 , eic 100% +1 yıl Evet ama kendimi ifade ederim 1 0 Yorumla
Uzeyy Takip Et Master Yaş: 25 , eic 44% +1 yıl Evet susma huyum var 1 2 Yorumla Demir666 +1 yıl Nefret ederim ben ya zaman kaybı Yorumla Uzeyy +1 yıl E anlat anlat anlamıyorsa susmaktan başka çare yok Yorumla
En İyi Cevaplar