Sevgilime askerlik cıkmadı ne yapmalıyım bu ne demek?

Sevgilim ydk ast. olarak basvurmustu ama sonraki döneme kalmış sanırım. Benim gordugum bazıları ast secilmis bazıları da ast. basvurmasına rağmen erlik erbaşlık cıkmıs. Sevgilime neden çıkmadı ya da sonraki dönemde ast mı çıkar?

Güncellemeler
10 ay
Ayrıca çok üzülüyor şu an kendisi. Nasıl yaklaşmalıyım tavsiye verir misiniz?
Sevgilime askerlik cıkmadı ne yapmalıyım bu ne demek?
Cevapla