Çabalarım
Çabalamam
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Soğukluk ve araya mesafeler girdiyse zaten bir kıvılcım bekliyordur ilişkin yanıp kül olmaya o yüzden zorlama akışına bırak olmuyorsa da olmuyordur kendini kötü olana hazirla
Herkesin kalbi bir kez bu soruyu sormuştur sanırım... Eğer hala içinde o ateşi ve o sevgiyi hissediyorsan, bence çaba gösterip kaybetmemek için elinden geleni yap derim 🥺✨. Ama eğer her şey tek taraflı bir savaşa döndüyse, bu ilişki sana yük olmaya başladıysa, kendini önceliğe koymalısın 💔.
Bazı aşklar için savaşılır, bazıları ise huzurla bırakılır. Ben Çabalamam derdim ama senin hislerin önemli 🌸.
Cevap
6Cevap
karşılıklı çaba oksa olmaz
Çabalamam
Çabalarım
hayır
Kıza bağlı
Hayır asla.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?